Skip to main content

Hallo! Ik ben Tycho (22) en ben opzoek naar nieuwe vrienden

• 1 augustus 2024
  • 0 reacties
  • 67 × bekeken

ZerroBolt
Forum|alt.badge.img

Hi allemaal! Ik ben Tycho, 22 jaar oud, en ik kom uit Limburg. Doordeweeks ben ik gewoonlijk op mijn kamer in Enschede waar mijn studie is. Ik ben opzoek naar nieuwe vrienden om gezellig mee te kletsen en om samen leuke dingen mee te doen 😁 (maakt niet uit waar je woont).

Ik vind het leuk om (casual) te gamen en zou dit ook graag samen met wat vrienden willen doen. FPS games ben ik niet zo goed in 😅 en vind ik dus ook minder leuk om te spelen.
Verder vind ik fotograferen in de natuur of urbexen ook erg leuk om te doen. Als ik foto’s ga maken wandel ik ook altijd een goed stuk. Een goede wandeling maken door de natuur vind ik dan ook wel fijn, maar het liefste doe ik dat wel samen met iemand.
Ik kijk ook veel films en series. Dat is dan voornamelijk anime, maar films zoals Star Wars en Harry Potter vind ik ook erg leuk om te kijken.
Ik lees niet super veel, maar manga vind ik altijd wel erg leuk om te lezen.
Als laatste sta ik ook altijd wel open om nieuwe dingen te proberen.

Als jij ook van deze dingen houdt en vrienden zou willen worden, dan hoor ik het graag 😁.

Ik moet wel even zeggen dat ik in het begin een beetje verlegen ben, maar dat zal vanzelf verdwijnen zodra ik je eenmaal ken.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen