Skip to main content

LarsK bijna 27 omgeving leiden

• 17 oktober 2022
  • 5 reacties
  • 117 × bekeken

LarsK
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 3 reacties

Hoi iedereen! +/- twee minuten geleden heb ik mijn account aangemaakt.

Graag stel ik mezelf even voor. Ik ben 26 jaar (nog drie weekjes), woon in Leiden, maar kom oorspronkelijk uit het noorden. Ik ben officieel Japanoloog (universiteit Leiden; Japanstudies) echter werk ik nu als Devops Engineer. Wat ik precies doe mag ik niet delen, maar het is in ieder geval in de IT. 

Ik heb vlak vooraf aan corona in Japan gewoond en gestudeerd en ben van plan nu het land weer open is om binnenkort er weer heen te gaan op vakantie. Ik houd dan ook erg van reizen en specifiek Azië. Het afgelopen half jaar heb ik het geluk mogen hebben om zowel Zuid-Korea in mei te bezoeken en Indonesië in augustus. 

In mijn vrije tijd wanneer ik die heb doe ik aan gamen (World of Warcraft voornamelijk) en uiteraard houd er van om lekker uit eten te gaan en een drankje te doen. Over het algemeen ben ik enigzins introvert totdat ik iemand een beetje goed ken, dan lijkt te switch snel om te gaan en deel ik alles (ik praat ietwat veel maar luister ook goed hoor 😅).

Dat zeggende, heb je vragen, stel ze alsjeblieft en wellicht tot in onze mooie gesprekken! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Rochella
  • 504 reacties
  • 17 oktober 2022

Welkom Lars!

Leuk dat je je voorstelt 😊. 

Wat leuk dat Japan jouw zo aantrekt, hoe is dat zo gekomen? 

Veel plezier op de community! 

LarsK
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 18 oktober 2022

@Rochella Hey! Dank voor het welkom.

Ik snap de vraag goed, en het is zeker niet de eerste keer dat deze gesteld is. Mijn antwoord is echter iets minder interessant; het trekt me simpelweg aan. Cultuur, wellicht geschiedenis? Ik zal het niet weten. Het geheelplaatje spreekt me simpelweg aan! 

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 18 oktober 2022

Hi welkom!

Wat leuk dat je de stap genomen hebt om je gelijk voor te stellen. En heel tof wat je al af kunt strepen wat veel mensen op dit moment nog als doel/droom hebben.  Hoe lang heb je in Japan gewoond en heb je ook nog de gedachten om daar opnieuw naartoe te verhuizen? Daarnaast ben ik eigenlijk best nieuwsgierig wat uit het geheel de mooiste herinnering is die je heb. 

LarsK
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 18 oktober 2022

@Naoomi Ik heb er +/- een half jaar gewoond als onderdeel van mijn studie! Ik had wel langer willen blijven maar voor mij en vele anderen het bekende verhaal waarom dat niet lukte :p. Dat zeggende, ik heb wel de planning om er weer heen te gaan. Omdat ik dus IT-er ben is mijn werkmobiliteit redelijk hoog en internationaal makkelijk toe te passen. De mooiste herinnering is altijd een beetje moeilijk maar uiteindelijk blijft het toch de gemaakte vrienden. Heb nog contact me ze en kan niet wachten om op bezoek te gaan nu Japan eindelijk welgeteld een hele week open is inmiddels weer

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Hoi Lars, leuk je te ontmoeten!

Hoe vond je het om in Indonesië te zijn? Ikzelf zou het ook ontzettend graag met eigen ogen willen zien ooit.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen