Hoi iedereen! +/- twee minuten geleden heb ik mijn account aangemaakt.
Graag stel ik mezelf even voor. Ik ben 26 jaar (nog drie weekjes), woon in Leiden, maar kom oorspronkelijk uit het noorden. Ik ben officieel Japanoloog (universiteit Leiden; Japanstudies) echter werk ik nu als Devops Engineer. Wat ik precies doe mag ik niet delen, maar het is in ieder geval in de IT.
Ik heb vlak vooraf aan corona in Japan gewoond en gestudeerd en ben van plan nu het land weer open is om binnenkort er weer heen te gaan op vakantie. Ik houd dan ook erg van reizen en specifiek Azië. Het afgelopen half jaar heb ik het geluk mogen hebben om zowel Zuid-Korea in mei te bezoeken en Indonesië in augustus.
In mijn vrije tijd wanneer ik die heb doe ik aan gamen (World of Warcraft voornamelijk) en uiteraard houd er van om lekker uit eten te gaan en een drankje te doen. Over het algemeen ben ik enigzins introvert totdat ik iemand een beetje goed ken, dan lijkt te switch snel om te gaan en deel ik alles (ik praat ietwat veel maar luister ook goed hoor 😅).
Dat zeggende, heb je vragen, stel ze alsjeblieft en wellicht tot in onze mooie gesprekken!