Skip to main content

hoii ik ben nieuw hier!

• 3 oktober 2022
  • 2 reacties
  • 88 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hii iedereen, ik ben Lisa, 16 jaar, en ik kom uit Noord Brabant. En ik kom me aansluiten bij deze community!😜 mijn hobby’s zijn: bakken, netflixen, turnen, en bankhangen. ik zit nu op het voortgezet onderwijs en voel me daar erg alleen. Ik heb een klas die niet bij mij past. Bijna geen vrienden binnen en buiten school en ik vind het ook moeilijk om vrienden te maken. Ik hoop hier leuke contacten en vrienden te vinden en ik heb er heel veel zin in om me hierbij aan te sluiten! Heeft er iemand zin om recepten te delen?🤪 xx

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 4 oktober 2022

Hallo Lisa wat heb je leuke hobby's en fijn dat je de community gevonden hebt! Vervelend om te lezen dat je je alleen voelt op school en dat de klas niet bij je past. We hebben ook een groep voor bakken Join Us Kookclub | Join Us Community (join-us.nu).

Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 4 oktober 2022

Hoi Floris,

wat leuk dankjewel voor de link!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen