Skip to main content

Weekly Mission: W.K.I.J.S.V.W.M.

• 29 augustus 2022
  • 5 reacties
  • 76 × bekeken
Weekly Mission: W.K.I.J.S.V.W.M.
Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties

Welkom bij je Weekly Mission, deze week is je missie om te delen waarvoor jij 's nachts wakkergemaakt mag worden.

In het in 1998 uitgezonden BNN programma W.K.I.J.S.V.W.M. (Waar kan ik je 's nachts voor wakker maken?) maakte presentator Bart de Graaff ‘s nachts bekende mensen wakker om een activiteit te gaan doen. Daar was niet iedereen even blij mee. Maar… waarvoor wil jij 's nachts wakkergemaakt worden?

Vond je dit bericht interessant?

5 reacties

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Ik wil 's nachts best wakker gemaakt worden voor warme chocolademelk met slagroom met of zonder vers gemaakte appeltaart met slagroom, Indonesische gehaktballetjes, Pandancake, Spekkoek of een leuke nieuwe serie en/of boek(aanbeveling)!

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 2 reacties
  • 29 augustus 2022

Nieuwe muziek, of een nieuw boek dat uitkomt. Mcdonald's of de burgers van de cafetaria drie straten verderop mag ook, het liefst in combi met die nieuwe muziek 😂

Selena
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 42 reacties
  • 30 augustus 2022

Mij mag je zeker wakker maken voor een warme kop jasmijnthee, een lord of the ringsmarathon of een spontane wandeling naar de ijssalon. Minder leuk vind ik het om wakker gemaakt te worden door een NL-alert (is gisteren gebeurd, das pas schrikken XD)

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 30 augustus 2022

ICE KOFFIE EN SPECIAAL BROODJE VAN B & B

Dreammaker
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 7 reacties
  • 2 september 2022

Ooee die lord of the ringsmarathon met warme chocolademelk klinkt goed😂

verder mag je me ook wakker maken voor een gezellig gesprek met vrienden, meestal dan.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen