Hallo mensjes,
Ik ben Renzo, een 16 jarige jonguh en ik hou van dingen zoals gamen, schaken, anime en cosplay (ookal doe ik zelf bijna niks aan cosplay).Ik woon in Zuid-Holland richting Leiden. Ik heb wel veel mensen waarmee ik kan praten maar dat zijn allemaal jongens en hebben niet echt dezelfde interesses.
Als er dan meiden zijn (jongens vind ik ook nog goed) die platformers spelen of gewoon leuke spellen die samen kunnen of/en anime kijken dan vind ik dat heel leuk (ik heb nog niet de meeste populaire animes gekeken dus die vind ik wel leuk om samen te kijken, denk aan death note, attack on titan, berserk enz.) Mijn top 3 animes zijn denk ik Violet Evergarden, Higurashi when they cry en Angel Beats
Please stuur me een berichtje ik ben wel nog een beetje bang voor mensen maar als ik je mag dan kom ik heel snel uit mijn schelp.
Meer vriendinnen/vrienden die anime kijken
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.