Skip to main content

Lisanne, 24 jaar, omgeving Veenendaal

• 1 oktober 2023
  • 3 reacties
  • 258 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi allemaal, Lisanne (24 jr.) hier.

Ik ben een jaar geleden naar Lunteren verhuisd, daar mijn ex-vriend leren kennen en eigenlijk redelijk in een bubbel geleefd. Nu is de relatie uit en merk ik dat ik toch wel heel erg eenzaam ben hier. Ik studeer momenteel nog en zit in jaar 3, maar merk dat ik ondanks dat nog zeeën aan tijd heb. Ik zoek dan ook (nieuwe) vriendschappen! 

Een vriendschap kan voor mij meerdere vormen aannemen. Je hoeft niet perse mijn hobby's ook leuk te vinden of in de buurt te wonen. Ik reis graag ergens anders naartoe, maar een vriendschap online,  waar we zo nu en dan (video)bellen, koester ik ook. Het gaat mij er vooral om dat de vriendschap uit vertrouwen en openheid bestaat, en dat we ons beiden veilig genoeg voelen om onszelf te zijn. 

Mocht je nog lezen en het leuk vinden om te weten wat mijn interesses zijn:

• Ik lees graag fictie boeken en dan met name fantasy romance. Ik kan dan ook uren in een boekenwinkel ronddwalen.
  • Ik sport graag/ben graag actief. Zo fiets ik veel op m'n MTB, doe ik aan fitness en probeer ik thuis wat amateur yoga.
  • Ik vind koken steeds leuker mits ik er de tijd voor heb en niet al hangry ben hehehehe.
  • Tekenen, breien, haken, diamond painting, etc. Ik heb denk ik elke creatieve hobby al wel eens opgepakt en vind het super leuk om een beetje af te wisselen.
  • Ik heb een gitaar, maar doe er eigenlijk veel te weinig mee, oops.
  • En ook ik vind het heerlijk om een avondje te Netflixen.

Groetjes en wie weet tot snel!

Koen007
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 1 oktober 2023

Veenendaal nog aardig dichtbij via Utrecht 

• 2 oktober 2023

Hi Lisanne.

Ik ben Linde, 23 en kom uit Baarn. Je berichtje spreekt mij erg aan. Lijkt het je gezellig om in contact te komen? Laat maar weten, ik hoor het graag

Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 19 oktober 2023

Ik heb je topic een andere naam gegeven zodat hij beter vindbaar is voor andere members.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen