Skip to main content

Even voorstellen

• 8 maart 2022
  • 3 reacties
  • 124 × bekeken

Willem
Forum|alt.badge.img

Hallo iederereen,

Ik ben Jonathan, bijna 21 jaar. Op dit forum heet ik Willem i.v.m dat er werd aangeraden om een andere nickname te nemen dan je echte naam, maar dat voelt toch een beetje raar.

Mijn reden dat ik dit forum gebruik is om hopelijk meer contacten/ vrienden te vinden. Op de middelbare school ben ik vastgelopen en bleek ik Asperger te hebben. Ik loop vooral tegen snelle overprikkeling aan.

Ik werk op een melkveebedrijf. Verder houd ik van het buitenleven, van planten en dieren en ben een sportief persoon. 

Ik hoop via hier mensen te treffen die soortgelijke interesses hebben en in omgeving Midden Limburg wonen.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Hero
  • 75 reacties
  • 8 maart 2022

Welkom @Willem in de community!

Wat goed dat je hier een bericht over plaatst.

Wat vind je zo leuk om in het buitenleven te werken?

Ben je nog op school of ben je enkel lekker aan het werken?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,

Anwar

Willem
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Explorer
  • 1 reactie
  • 9 maart 2022
Anwar schreef:

Welkom @Willem in de community!

Wat goed dat je hier een bericht over plaatst.

Wat vind je zo leuk om in het buitenleven te werken?

Ben je nog op school of ben je enkel lekker aan het werken?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,

Anwar

Hoi Anwar,

Het buitenleven heeft me altijd wel getrokken. De vrijheid en rust (prikkelarme omgeving) zijn voor mij belangerijk. 

Ik heb mijn school nooit afgemaakt, aan het einde van 2e klas Havo ben ik vastgelopen. Uiteindelijk ben ik gaan werken bij een melkveebedrijf. Ik heb altijd al wat met koeien gehad, mede dankzij dat ik vanaf jongs af aan op de boerderij van familie kwam.

Rochella
  • 504 reacties
  • 9 maart 2022

Welkom Jonathan! Of heb je liever dat ik Willem zeg? :wink:

Leuk dat je je voorstelt! En fijn dat je de community hebt gevonden. :blush: 

Wat zou jij graag nog eens willen doen? (Denk aan bijv. een droomvakantie, of juist een activiteit die tot nu toe nog niet gelukt is)? 

Veel plezier op de community! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen