Skip to main content

ik geloof in gelijke rechten voor iedereen en in de wetenschap en eerlikk en rechtvaardig handelen

• 23 december 2024
  • 2 reacties
  • 122 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik geloof dat we elkaar moeten respecteren om wie we zijn ongeacht geslacht cultuur afkomst lijftijd sociales status enzovoort er is in deze wereld veel ongelijkheid waar we elkaar allemaal moeten behandelen met gelijke rechten het is zeer spijtig dat sommige perdonen hier spijtig genoeg niet de zelfde mening hebben samen vooruit tegen achteruitgang en ongelijkheid  in de huidige wereld waar we nu in leven leven samen staan we sterk 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 38 reacties
  • 23 december 2024

Waarvan akte, je vorige post is inmiddels verwijderd.

ik kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand het hiermee oneens is. Daarbij is hebben van een andere mening iets heel normaals in een vrije democratie. 

En dan nog iets, als je mensen van zoiets beschuldigd is het wel zo netjes om met bewijzen te komen, mocht je aanstoot nemen van “personen hier” meld dit aan de moderators en ik ben ervan overtuigd dat zij dit zullen op en aanpakken

Judith
Join Us
Forum|alt.badge.img+2
  • Join Us
  • 6 reacties
  • 23 december 2024

Bedankt voor je reactie en het delen van je gedachten. Ik waardeer dat standpunten duidelijk verwoord worden. Het is belangrijk dat we hier met respect en begrip voor elkaar blijven communiceren, ook als we verschillende perspectieven hebben. Het is goed om te zien dat we het allemaal eens zijn over het belang van wederzijds respect en een veilige omgeving voor iedereen hier. Mocht je nog vragen of zorgen hebben, dan kun je dit delen met de moderators. Laten we vooral samen blijven bouwen aan een positief en respectvol platform en constructieve gesprekken met elkaar blijven voeren.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen