Skip to main content

Mohammed 20

• August 12, 2022
  • 5 reacties
  • 114 × bekeken

Mohammed789
Forum|alt.badge.img+3

Goedeavound Hoe gaat het hier allemaal, kom uit Syrië en woon in Nederland. Nu ben ik 20 jaar oud. Mijn naam is Mohammed. Ik maak graag vrienden en ontmoet graag nieuwe mensen van verschillende nationaliteiten of uit Nederland om meer te weten te komen over de gebruiken en tradities van de gemeenschap hier، Maar ik ben een beetje verlegen om te weten hoe ik hier vrienden of relaties kan maken, , ik voel me alleen, ik hoop dat we op een dag nieuwe vrienden kunnen worden, ik hou van muziek, lees sport, speel schaken, pool, loop voor een lange tijd, enzovoort, ik wens jullie veel Succes en veel geluk blijven in het jouw leven . Tot ziens 🥰😍.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Floris
Forum|alt.badge.img+15
  • Genius
  • August 13, 2022

Hallo Mohammed welkom op de community. Welke soort muziek luister jij?

Mohammed789
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • August 13, 2022

I love classical music, opera and movie tunes 

Floris
Forum|alt.badge.img+15
  • Genius
  • August 14, 2022

Ooo dat is leuk. Op zijn tijd vind ik dat ook prima. En heb je dan nog bepaalde componisten die favoriet zijn?

Koolvis
Forum|alt.badge.img+10
  • August 14, 2022

Hoi Mohammed, welkom! Het lijkt me lastig om vrienden te maken als je nieuw bent in Nederland. Goed dat je denkt in oplossingen en het nu online gaat proberen! Veel succes, ik hoop dat je veel nieuwe vrienden mag ontmoeten :)

Mohammed789
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • August 14, 2022

Bedankt voor je woorden en steun