Skip to main content

Herman Brood museum Queen - the unseen photo collection

Kyra5
Forum|alt.badge.img+5

Heyy!

Wie zou er met mij mee willen in de vakantie naar het Herman Brood museum in Zwolle? Van 25 juni t/m 30 september zijn er 60 nooit eerder vertoonde foto's te zien van de band Queen, waar ik zelf groot fan van ben! 

Hopelijk wilt er iemand graag mee! 

(Zelf woon ik in Limburg, even ter info)

Groetjes,

Kyra.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 29 juni 2022

Dit klinkt zo leuk! Ik hou ook van Queen! 
Ik las van 25 juni tot 30 juni en dacht waarom zo kort? Maar las het dus verkeerd. Ik woon alleen niet echt niet in de buurt. 

Kyra5
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 29 juni 2022
Naoomi schreef:

Dit klinkt zo leuk! Ik hou ook van Queen! 
Ik las van 25 juni tot 30 juni en dacht waarom zo kort? Maar las het dus verkeerd. Ik woon alleen niet echt niet in de buurt. 

Heyy! Leuk om te horen! Oh hahaha nee gelukkig is het langer te bewonderen! Waar kom jij dan vandaan? 😊

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 29 juni 2022
Kyra5 schreef:

Heyy! Leuk om te horen! Oh hahaha nee gelukkig is het langer te bewonderen! Waar kom jij dan vandaan? 😊

Ik kom uit de buurt van Rotterdam! Haha, ja precies, dat maakt de periode iets langer om de keuze te maken om er heen te kunnen. 

Kyra5
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 29 juni 2022
Naoomi schreef:
Kyra5 schreef:

Ik kom uit de buurt van Rotterdam! Haha, ja precies, dat maakt de periode iets langer om de keuze te maken om er heen te kunnen. 

Ah okay, dat is inderdaad niet echt in de buurt haha

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 20 juli 2022

Hoi Hoi

Heb je het inmiddels bewonderd? Ik ben erg benieud

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen