Hoi iedereen, de afgelopen 5 maanden heb ik in een intense relatie gezeten met iemand die ik al 9 jaar ken. Ben erachter gekomen dat ze heel anders was, dan ik dacht. Narcistisch beschrijft het ‘t beste. Ik zit in een burnout momenteel, maar ben nooit gesteund geweest. Veel ruzies, nooit haar fout. Ik wil haar zeker niet zwart maken, maar meerdere keren langs haar ex geweest en over gelogen. Nu kwam ik er vrijdag zelf achter, en wat blijkt; ze hebben seks gehad. Fun fact; ze was jarig en ik was niet welkom op haar verjaardag. Ze ging langs haar ex, maar appte mij dat ze met haar broer op pad ging en reageerde niet meer en ontweek alle vragen (doet ze anders nooit). Uiteindelijk heb ik beide geconfronteerd en heeft ze gekozen, zonder gesprek en meteen te blokkeren op alles mij te verlaten en een relatie te starten met haar ex. Waarmee ze al 8 keer uit elkaar is geweest. Ik zit hier als een gebroken man, huilend en vraag me af of het ooit oprecht is geweest. Maar gek genoeg, hoop ik ooit dat ze spijt krijgt en weer terugkomt want dit kwam voor mij uit het niets. Ik schaam me voor mijn gevoel, en mijn verstand zegt natuurlijk ‘dit is klaar, nooit weer contact’. Maar vervolgens is ze nu met haar nieuwe vriend (dus die ex), en zit ik als enige met een gebroken hart thuis en heb weinig mensen om op terug te vallen. Kennen jullie dit gevoel? Hebben jullie tips? Ik heb al kalmerende medicatie van de huisarts gekregen, want ik kan niet meer slapen of eten van de stress. Weet iemand hoe ik dit zo goed mogelijk kan verwerken? Side-note; dit is mijn 3e relatie, 3e vreemdganger...
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.