Skip to main content

gtst kijkers?

• 12 november 2024
  • 7 reacties
  • 51 × bekeken

heeey!! zijn er mensen hier die gtst kijken? 

gedachten erover/ voorspellingen? fav personages? lets chatt :D

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 81 reacties
  • 13 november 2024

Hey, ik kijk zelf eerlijk gezegd geen gtst🙈

Zijn er misschien nog andere series die je graag kijkt?

• 0 reacties
  • 13 november 2024
Affie schreef:

friends is leuk :)) tbh er zijn zo veel series die me leuk lijken maar dan is er gewoon teveel om te kijken en dan is t overwhelming dus begin ik aan niks HAHA

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 81 reacties
  • 13 november 2024
tuinkabouter schreef:
Affie schreef:

friends is leuk :)) tbh er zijn zo veel series die me leuk lijken maar dan is er gewoon teveel om te kijken en dan is t overwhelming dus begin ik aan niks HAHA

Haha herkenbaar. ik moet voor mezelf echt een lijst gaan opstellen want anders begin ik nooit aan iets nieuws. Friends heb ik vaak op tv voorbij zien komen en is ook best leuk om te kijken ja. Vindt het alleen teveel afleveringen om van begin tot eind te kijken😂

• 0 reacties
  • 14 november 2024

jaa snap ik het zijn er ook veel! maar vind het t zelf zeker wel waard hoor :) ook chill dat de afleveringen niet zo lang zijn vind ik persoonlijk

Harm
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 73 reacties
  • 14 november 2024

Ik kijk geen gtst

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 81 reacties
  • 14 november 2024
tuinkabouter schreef:

jaa snap ik het zijn er ook veel! maar vind het t zelf zeker wel waard hoor :) ook chill dat de afleveringen niet zo lang zijn vind ik persoonlijk

Klopt, afleveringen zijn inderdaad niet al te lang. Misschien toch eens proberen😆

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 21 november 2024

Ik ben echt fan van gtst en volg het nog 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen