Skip to main content

Omgeving Limburg voorstellen Tara 19

• 2 september 2024
  • 3 reacties
  • 91 × bekeken

Tara01
Forum|alt.badge.img+1

Hoi. Ik ben Tara, 19 jaar. Ik ben net naar Venlo verhuisd en ben opzoek naar wat contacten in de buurt. Een beetje over mij; ik kom uit Aruba en ik begin dit jaar met studeren. Mijn grootste hobby’s zijn films kijken en eten. Daarnaast hou ik ook van fotografie, naar de gym gaan, en in de natuur zijn. Ik ben opzoek naar iemand die het leuk vindt om af en toe iets samen te doen. Ik vind het soms moeilijk om nieuwe vrienden te maken, vandaar dat ik naar deze website ben gekomen. Ik heb vooral moeite met grote vriendengroepen. Ik ben meer iemand die zich fijn voelt in kleine groepjes of een op een. Berichten zijn altijd welkom! : )

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Charlotte
Forum|alt.badge.img+8
  • Genius
  • 188 reacties
  • 3 september 2024

Hoihoi, 

Ik heb de titel van je topic aangepast zodat die duidelijker is voor andere community leden😊.
Wat leuk om te lezen dat je het leuk vind om te fotograferen. Waar maak je zoal foto’s van?

-Charlotte💃🏻

J.V.
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 22 reacties
  • 3 september 2024

Hoi, 

Ik ben Jens.

Kom uit zuid limburg, Ben 17 jaar en hou ook van actief bezig zijn. Ik zou je graag beter leren kennen. Groetjes Jens

Tara01
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 6 september 2024
Charlotte schreef:

Hoihoi, 

Ik heb de titel van je topic aangepast zodat die duidelijker is voor andere community leden😊.
Wat leuk om te lezen dat je het leuk vind om te fotograferen. Waar maak je zoal foto’s van?

-Charlotte💃🏻

Hoi Charlotte, ik maak vooral foto's van dieren en planten :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen