Skip to main content

Elcke 22 jaar , venlo opzoek naar vrienden

• 16 juni 2024
  • 5 reacties
  • 231 × bekeken

Elcke
Forum|alt.badge.img+1

Hallo ik ben Elcke Nicolasen. 22 jaar oud en ben  pas komen wonen in Venlo. Ik ben opzoek naar mensen in de buurt die ook opzoek zijn naar vrienden . Ik voel me best alleen en mijn familie woont hier helaas niet in de buurt ik ben samen gaan wonen met mijn vriend die al in Limburg woonde . Samen hebben we een hamster, ik ben nagelstyliste en haarstyliste waar ik veel plezier in heb met een salon aan huis . Ik hoop op snel een berichtje ☺️ groetjes Elcke 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Robster
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 17 juni 2024

Hey Elcke, welkom bij de community!

Dat gevoel van eenzaamheid en geen familie in de buurt herken ik wel, dat is inderdaad heel lastig. Helaas woon ik aan de andere kant van het land, maar ik hoop dat je hier wat mensen in de buurt vindt 😁

• 23 juni 2024

Hey Elcke, zelf kom ik uit de buurt van Venray. Je kunt me altijd een berichtje sturen

Groetjes Rick

Kim24
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 1 juli 2024

Hey Elcke, 

Ik kom uit de omgeving Venray en ben ook 22 jaar oud. De gevoelens van eenzaamheid herken ik goed. Misschien vind je het leuk om een berichtje te sturen :)

Groetjes 

Kim

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 25 juli 2024

Hi Elcke,

Ik woon in midden limburg, regio Roermond, en ben 26 jaar. Door verschillende verhuizingen heb ik ook geen grote sociale kring in de buurt. Als je het leuk vind, mag je me altijd een berichtje sturen.

Groetjes, Natasja

J.V.
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 27 juli 2024

Hoi Elcke,

Ik woon in zuid Limburg, ben 17.5 jaar en heb geen vriendenkring. Mocht je interesse hebben hoor ik 't graag. Groetjes Jens

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen