Skip to main content

Marisha, 23 jaar, omgeving Enschede

• 4 april 2024
  • 1 reactie
  • 55 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo, ik ben Marisha. Ik ben 23 jaar oud en ik zoek vriendinnen in Enschede. Ik woon er nu bijna twee jaar met mijn vriend.

Mijn interesses zijn:

luisteren naar muziek
boeken
films/series kijken.

Mijn hobby's zijn lezen, gewoon kletsen, tv-series en films kijken, vooral romantiek- en dramafilms en -series.

Hetzelfde geldt voor de boeken.

Ik ben op zoek naar vriendschap, gezelligheid, sociaal contact, meiden tussen de 22 en 28 jaar die in de buurt van Enschede wonen en dezelfde interesses hebben als ik.

Je bent van harte welkom om contact met mij op te nemen.

Marisha

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 4 april 2024

Hoi @Marisha, leuk om je berichtje te lezen. Wat is je favoriete serie? Ik ben waarschijnlijk te jong voor je en ik kom niet uit de buurt van Enschede, maar ik wilde je wel graag welkom heten. Hopelijk vind je snel waar je naar opzoek bent. 🤗

P.S Ik heb je topic in een andere categorie gezet. Aangezien het een voorstel topic is, heb ik het in This Is Me gezet, ipv Aangeboden En Gezocht 😊

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen