Skip to main content

Vrienden in de buurt van Eindhoven

• 6 februari 2023
  • 2 reacties
  • 204 × bekeken

Mies23
Forum|alt.badge.img

Hey ik ben Michelle, een 22 jarige student. Ik zou graag mijn sociale kring willen vergroten. Daarom ben ik opzoek naar iemand waarmee ik echt een goede band mee kan opbouwen. Het liefst iemand in Eindhoven of in de buurt zodat afspreken makkelijker is.

Over mezelf:

Ik ben dus 22 jaar (bijna 23), ambivert, studeer veehouderij met een verdieping in de data science, daarnaast leidt ik m’n eigen hulphond op en daarnaast vind ik van alles leuk om te doen,

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Jens
Forum|alt.badge.img+11
  • Hero
  • 74 reacties
  • 8 februari 2023

Hey, ik woon zelf in Boxtel. Hopelijk dit jaar nog in Den Bosch, maar het lijkt mij altijd wel gezellig om met mensen af te spreken. Leuk dat je met Data Science werkt! Ik werk zelf met data en maps, zoals je routes kan intikken in google maps, zulke onderwerpen. Misschien wel leuk om het daar een keer over te hebben?

Ik heb zelf autisme, meerdere begeleiders en een psycholoog/psychiater, ik begrijp veel van anderen. En ik vind honden altijd geweldig 🙂

Keertje afspreken?

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 4 reacties
  • 1 maart 2023

Hey Michelle, ontzettend leuke opleiding :)

Ik ben regelmatig in Eindhoven. In welk jaar van je opleiding zit je nu?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen