Skip to main content

Even voorstellen 😇 Mireille, 29 jaar

• 29 januari 2023
  • 1 reactie
  • 100 × bekeken

Hoi iedereen!

Na tijdje overwegen heb ik toch besloten om me hier aan te melden. Ik ben een vrouw van 29 en heb een zoontje van 3. Mijn ex heeft ons zoontje gedragen, hebben inmiddels co-ouderschap. Ik merk de laatste tijd dat ik me regelmatig eenzaam voel en graag dingen zou ondernemen met mensen helaas ben ik jaren geleden voor mijn ex in de regio Drechtsteden gaan wonen en heb hier weinig sociale contacten. Zou het leuk vinden om meer mensen te ontmoeten uit de lgbt gemeenschap maar sta zeker ook open voor vriendschappen met anderen. Gewoon af en toe wat drinken, leuke dingen ondernemen of zomaar even een bakkie/drankje doen ergens. Het gaat mij puur om mijn netwerk uit te bereiden en als je ook kinderen hebt in dezelfde leeftijd als mijn zoontje, helemaal leuk! Stuur me een berichtje om me beter te leren kennen.

groetjes,

Mireille

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Lyddea
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 40 reacties
  • 30 januari 2023

hey mireille, is dat je persoonlijkheidstype in je naam? wat houd die in?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen