Skip to main content

vrienden gezocht: Daniëlle, 24 jaar, Dordrecht 🤗

• 27 juli 2024
  • 3 reacties
  • 366 × bekeken

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4

Hoi allemaal!

Ik ben Daniëlle, 24 jaar en woon in Dordrecht. Ik werk 3 dagen in de week als onderwijsassistent. Ook wandel, sport en teken ik graag. Het lijkt mij fijn wat meer vrienden te maken tussen de 22-27 ongeveer :) . Ik ben geen uitgaanstype en ben niet van de feestjes, terrasjes etc. Wel gezellig kletsen, wandelen, spelletjes doen etc etc! Ik ben niet in t bezit van een rijbewijs dus graag niet al te ver uit de buurt🤓

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Bloomflower
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 25 reacties
  • 2 augustus 2024

Heey, ik zag je berichtje. Hoe gaat het met je ? 

Groetjes Fleur

Esra
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 27 reacties
  • 2 augustus 2024
Danoontje2000 schreef:

Hoi allemaal!

Ik ben Daniëlle, 24 jaar en woon in Dordrecht. Ik werk 3 dagen in de week als onderwijsassistent. Ook wandel, sport en teken ik graag. Het lijkt mij fijn wat meer vrienden te maken tussen de 22-27 ongeveer :) . Ik ben geen uitgaanstype en ben niet van de feestjes, terrasjes etc. Wel gezellig kletsen, wandelen, spelletjes doen etc etc! Ik ben niet in t bezit van een rijbewijs dus graag niet al te ver uit de buurt🤓

Hey Daniëlle,

Ik woon niet echt in de buurt, maar het lijkt me erg leuk om online contact te hebben! Mocht je interesse hebben, stuur me gerust een berichtje😊

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Hero
  • 38 reacties
  • 4 augustus 2024
Bloomflower schreef:

Heey, ik zag je berichtje. Hoe gaat het met je ? 

Groetjes Fleur

Ja wel oke hoor! Met jou? 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen