Skip to main content

Nieuwe mensen leren kennen

• 11 februari 2023
  • 8 reacties
  • 170 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Zijn er hier mensen die vrienden zoeken en uit regio Midden-Nederland komen?

Ik ben Pieter van 20 en ik zoek vrienden. 

Vrienden om mee te gaan stappen (en dan net iets te veel te drinken haha). Vrienden om mee naar de bios te gaan. Kortom: echte vrienden

Door de situatie waarin ik zit zie ik bijna altijd maar dezelfde mensen. Maar ja, hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch?

Herken jij je? Reageer! En ja, een privebericht mag ook.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 11 februari 2023

hey Pieter :) Welkom op de community. 

Heb ja naast stappen nog hobbys?  

Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 11 februari 2023

Ik doe best veel dingen haha. Zwemmen kan ik wel echt een hobby van me noemen

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 11 februari 2023
Pieter19 schreef:

Vrienden om mee te gaan stappen (en dan net iets te veel te drinken haha). Vrienden om mee naar de bios te gaan. Kortom: echte vrienden

Door de situatie waarin ik zit zie ik bijna altijd maar dezelfde mensen. Maar ja, hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch?

Hi Pieter! 

Ik hou helemaal niet van stappen, maar ene bioscoop of gewoon ergens wat drinken sla ik nooit af! 

Forum|alt.badge.img+10
  • Master
  • 12 februari 2023

Heey precies zoals @xMelisje  heb ik dit ook bioscoop vind ik erg leuk heb zelfs een pathe unlimited dus als je een keer naar de bios wilt kan je mij gerust een prive berichtje sturen !

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 12 februari 2023
amber22 schreef:

Heey precies zoals @xMelisje  heb ik dit ook bioscoop vind ik erg leuk heb zelfs een pathe unlimited dus als je een keer naar de bios wilt kan je mij gerust een prive berichtje sturen !

Hi Amber misschien keer leuk om samen te gaan 

Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 13 februari 2023

Ik heb je topic verplaatst naar de categorie Small Talk.

Jens
Forum|alt.badge.img+11
  • Hero
  • 13 februari 2023
Pieter19 schreef:

Den Bosch ligt niet echt in de buurt van “midden nederland” maar ik zou een stapmaatje wel gezellig vinden

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 15 februari 2023

He pieter welkom!

Dat is precies wat ik zoek, een (stap) maatje. Wat versta jij onder midden- Nederland? Ik woon zelf in Noord-Holland

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen