Skip to main content

Dreamer, 16 jaar

Dreamer

Heyy :),

Ik wou me even voorstellen aangezien ik nieuw ben :).

Ik ben 16 jaar en ik heb me hier aangemeld omdat ik me de laatste tijd best wel eenzaam voel omdat ik het idee heb dat niemand me echt begrijpt. Ook voel ik me de laatste tijd heel onzeker en zit ik niet echt lekker in mijn vel. 

Mijn vriendinnen hebben allemaal hun eigen issues en ik wil daar niet ook nog mijn shit boven op gooien dus daarom hoop ik dat ik wat vrienden kan maken op dit platform die me begrijpen en waarmee ik ook gewoon leuke gesprekken kan hebben :).

Mijn hobby’s zijn zingen, tekenen, muziek luisteren en Netflix kijken ofz haha

Hoop dat ik wat reacties krijg :) 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Kyra5
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 13 juni 2022

Heyy! Welkom op dit platform!

Dat is niet fijn om te horen, maar je bent niet de enige die zich eenzaam voelt of niet begrepen voelt. Ik heb daar af en toe ook last van. Zelf voel ik me ook soms onzeker en niet lekker in mijn vel dus ik kan me voorstellen hoe jij je voelt! Ik snap dat je niet jou problemen ook er nog eens op wilt gooien, maar het is wel fijn als je met iemand over jou dingen kan praten. Ik hoop dat je hier leuke mensen kan vinden om mee te praten! 

Zelf doe ik ook graag tekenen en muziek luisteren :))

Als je verder wilt praten mag je me altijd een berichtje sturen! 

Groetjes, 

Kyra.

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 13 juni 2022

Heehoi, welkom!

Wat naar om te lezen dat je je de laatste tijd niet zo goed voelt, maar wel super goed dat je je hier dan hebt aangemeld om iets met die eenzaamheid te doen!

Ik snap dat je het lastig vind om jouw issues met je vriendinnen te delen als zij zelf ook dingen hebben waar ze mee zitten, maar ik ga ervanuit dat zij ook graag willen weten hoe het echt met jou gaat. Als je wilt, zou je altijd aan ze kunnen vragen of ze even de tijd, ruimte, en energie hebben om naar je te luisteren omdat je ergens mee zit? Op die manier kun je eigenlijk een beetje van te voren checken of het oke is om erover te praten, en dan voelt het ook wat minder alsof je het er zomaar bovenop gooit als het ware.

We hebben ook een crea club hier op de community, dat is wellicht leuk om eens te checken :) Toevallig hebben ze dit weekend een online bijeenkomst gehad waarbij ze zentangle gingen maken, en hebben ook een aantal foto's van het resultaat in die groep geplaatst! En wat ik zojuist las, zijn ze ook van plan nog vaker online samen te komen om gewoon lekker creatief bezig te zijn met elkaar :)

Veel plezier op de community in ieder geval!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen