Skip to main content

Vrienden gezocht: Kyra, 21 jaar, omgeving Eindhoven

• March 9, 2024
  • 9 reacties
  • 154 × bekeken

Kyra5
Forum|alt.badge.img+5

Hey! Ik ben Kyra, 21 jaar en woon in de buurt van Eindhoven

Graag zoek ik iemand die dezelfde dingen leuk vind om te doen samen en om een vriendschap te kunnen sluiten :)

Doordeweeks werk ik parttime en in mijn vrije tijd ben ik het liefst creatief bezig zoals tekenen, schilderen, interieurs ontwerpen, kaarten of stickers maken. Ook doe ik 3 keer per week fitnessen.

Op vrije dagen vind ik het ook leuk om te winkelen, uitgaan, bioscoop, pretparken, boek lezen, thrift shoppen, wandelen en dagje naar een stad te gaan.

Ik luister meestal naar 70s/80s muziek in veel genres. Mijn favoriete band is Queen, dus het liefst rock muziek. 

Als je dit aanspreekt dan hoor ik graag van je! 

Groetjes, Kyra.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Master
  • March 9, 2024

Naar wat voor films kijk je graag?

Mace
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • March 9, 2024

hoii ik ben mace! ik ben ook 21. ik woon in de buurt van tilburg. maar ik kom voor stage ook vlak bij eindhoven. ik heb ook een beetje dezelfde hobbies als jou. ik heb zeker interesse

Kyra5
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Hero
  • March 9, 2024

Naar wat voor films kijk je graag?

Ik kijk heel graag naar actie films of thrillers en humor is af en toe ook leuk. Daarnaast kijk ik naar documentaires van mysterieuze onopgeloste misdaden bijvoorbeeld. Disney films zijn ook gaaf voor afwisseling. En wat kijk jij graag? 

Kyra5
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Hero
  • March 9, 2024

hoii ik ben mace! ik ben ook 21. ik woon in de buurt van tilburg. maar ik kom voor stage ook vlak bij eindhoven. ik heb ook een beetje dezelfde hobbies als jou. ik heb zeker interesse

Hallo Mace! Echt een mooie naam. Ik ben wel af en toe in Tilburg geweest, lijkt me ook wel een leuke stad. Hoe is het wonen in de buurt van Tilburg? Leuk om te horen! Dan stuur ik je even een privé berichtje 

Démon
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 9, 2024

Hey @Kyra5, jou muziek smaak interesseert me wel, ik heb dan nog niet gehoord van Queen  maar ik sta open voor alle genres! :D ik heb ook al wat van de reacties gelezen en ben nieuwsgierig naar welke zender je gaat voor true crime, of kijk je dit op youtube? En ben je dan ook wel een fan van horror? Enige fav films?

Vince
  • Master
  • March 10, 2024

Hey Kyra, wat een leuke introductie! Zelf kom ik ook uit regio Eindhoven dus als je het leuk vind om een keer af te spreken stuur maar een privé berichtje! ✨

Forum|alt.badge.img+8
  • Master
  • March 10, 2024

Horror, ga ook graag naar verschillende soorten bioscopen

Kyra5
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Hero
  • March 10, 2024

Hey @Kyra5, jou muziek smaak interesseert me wel, ik heb dan nog niet gehoord van Queen  maar ik sta open voor alle genres! :D ik heb ook al wat van de reacties gelezen en ben nieuwsgierig naar welke zender je gaat voor true crime, of kijk je dit op youtube? En ben je dan ook wel een fan van horror? Enige fav films?

Hey Démon, ken je de nummers we will rock you, en I want to break free? Dat is allemaal van de band Queen. Ja ik kijk meestal dingen op Netflix. Horror kan wel in wat mindere mate. Heb Annabel gezien in de middag, omdat ik anders waarschijnlijk niet kan slapen 😅 IT is ook horror, maar dat vind ik dan totaal niet eng. Mijn favoriete film is Bohemian Rhapsody en films van Marval zoals The Guardians of the Galaxy vind ik ook heel gaaf. Of oudere films, zoals ghost rider en Christine, en films met Kevin Hart, the Rock en Tom Cruise erin. Ik geef maar wat voorbeelden :P en wat zijn jou favoriete films?

Kyra5
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Hero
  • March 10, 2024

Hey Kyra, wat een leuke introductie! Zelf kom ik ook uit regio Eindhoven dus als je het leuk vind om een keer af te spreken stuur maar een privé berichtje! ✨

Hey Juco, leuk om te horen! Ja lijkt me gezellig, ik zal je een berichtje sturen