Skip to main content

Wat is Join Us?

• 8 november 2021
  • 0 reacties
  • 1118 × bekeken
Wat is Join Us?
Join Us community
Community Manager

Wil je graag meer vrienden, maar vind je dat lastig? Dan ben je bij Join Us op de juiste plek. We zijn een organisatie die jongeren helpt met het maken en behouden van vrienden. Dat doen we op verschillende manieren. Zo kun je meedoen met een Join Us groep in jouw gemeente, een online groep of gezellig rondkijken op deze community. Je kiest zelf welke manier het beste bij je past. 

“Bij Join us werd er een plekje vrijgemaakt op de bank, speciaal voor mij. Ik vind het echt ontzettend leuk en zit beter in mijn vel. De afgelopen maanden ben ik me zelfverzekerder gaan voelen. Ook weet ik nu beter hoe ik op iemand af kan stappen. De dingetjes die ik bij Join us leer heb ik gebruikt toen ik naar het mbo ging. De eerste dag in mijn nieuwe klas vond ik doodeng. Toch ben ik op een groepje meiden afgestapt en nu zijn we vriendinnen. Vorige week vierde ik met hen mijn verjaardag. Dat was echt tof.”

Sam, deelneemster Join Us

Wil je weten wat je doet bij een Join Us groep? Check de animatie

https://www.youtube.com/watch?v=QeY0gezEa9c&t=74s

Vond je dit bericht interessant?

0 reacties

Geen reactie

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen