Skip to main content

Eenzaam

Forum|alt.badge.img

Ik zit 3 dagen op deze community.

Hebben jullie ook vaak het gevoel dat niemand je begrijpt? Dit gevoel zit me niet lekker en ik geloof er heel sterk in dat mijn gedachten klopt. Ik baal heel erg dat ik in deze gedachtes geloof. Soms heb ik wel eens gedacht aan bepaalde dingen.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Diego
Forum|alt.badge.img+14
  • Assistent Community Manager
  • 7 oktober 2022

Heeyy, welkom! Heb je ook hobby's oid?

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 7 oktober 2022

Hoi Lucas,

Wat vervelend dat je, je zo voelt. Supper knap dat je je aangemeld heb op de join us community.  Als eerste is het misschien fijn om te weten dat je niet de enige ben. (= Eenzaamheid is een vreselijk gevoel inderdaad.

Heb je, je een idee waar het vandaan kom dat je je zo voel? Zou ik mogen vragen waar je over nadenkt soms? Als je dat lastig vindt om te delen hier mag dat ook in een privé bericht! 

Take care😇

Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 7 oktober 2022
Diego schreef:

Heeyy, welkom! Heb je ook hobby's oid?

Dankje!

Ik fotografeer heel graag. En naast dat game ik hook wel graag.

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 7 oktober 2022

• 7 oktober 2022

Is het dan dat mensen je dan niet op je bericht reageren?

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Dit gevoel heb ik ook op sommige momenten ontzettend sterk. Dan is het niet alleen de eenzaamheid die mij in de weg zit, maar ook echt het gevoel alsof je niet bepaald wordt begrepen of dat er naar je wordt geluisterd. Ik kan me daar vrij goed in vinden, @LucasKur 

Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 7 oktober 2022
Crashcoot26 schreef:

Is het dan dat mensen je dan niet op je bericht reageren?

Nee dat niet.

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 7 oktober 2022

@The Ineffable Bookworm wat vervelend dat je dit ook ervaart ja mag altijd een bericht sturen (= we kunnen niet toveren maar er wel voor jullie zijn

Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 7 oktober 2022
The Ineffable Bookworm schreef:

Dit gevoel heb ik ook op sommige momenten ontzettend sterk. Dan is het niet alleen de eenzaamheid die mij in de weg zit, maar ook echt het gevoel alsof je niet bepaald wordt begrepen of dat er naar je wordt geluisterd. Ik kan me daar vrij goed in vinden, @LucasKur 

Dat is erg vervelend. Het voelt wel goed dat ik het uit heb gesproken. Hier merk je toch mensen eerder voor je klaar staan.

• 8 oktober 2022

Hey,

Welkom! Ik ben net als jij vrij nieuw hier en ik vind het knap dat je zo eerlijk je gevoel deelt met ons. Ik herken het gevoel dat je hebt wel een beetje en ben altijd bereid om erover te praten of een luisterend oor te zijn. Wat mij nu al een beetje helpt door deze community is weten dat ik niet alleen ben in hoe ik me voel en dat er altijd wel mensen voor je zijn. Hopelijk krijg jij ook dat gevoel. Voel je iig vrij om een berichtje te sturen als je ergens over zou willen praten!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen