Skip to main content

Jorine96 25 omgeving Noord-Holland.

• 27 oktober 2022
  • 7 reacties
  • 224 × bekeken

Jorine96
Forum|alt.badge.img

Hoi! Ik ben Els, 25 jaar en woon in Noord-Holland.

Vrij recent heb ik met een vriendinnengroep de vriendschap verbroken, waardoor ik nog wel een paar vriendinnen over heb, maar die wonen op grote afstand en zie ik dus niet heel regelmatig. Ik hoop dan ook hier nieuwe vriendschappen te vinden. 😊

Mijn hobby's zijn o.a. lezen, dansen, creatief bezig zijn (tekenen, schilderen, knutselen), films/series kijken, muziek luisteren, winkelen, terrasje pakken en eten (koken).

Je mag altijd een berichtje sturen om een praatje te maken! 😃

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 27 oktober 2022

Hey Els, 

Mijn naam is Michel 21 jaar en woon ook in noord-holland. Jammer dat je vrienden zo ver weg wonen, ik heb zelf ook vrienden die niet om de hoek wonen. 

Welke series/films ben je nu aan het volgen? 

Jorine96
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 28 oktober 2022

Hoi Isarii, 

Op tv kijk ik nu kamp van koningsbrugge, blind getekend en the genius. Dat zijn niet echt series met acteurs ofzo, maar er zijn wel meerdere afleveringen van! 

Ik heb ook al zin in Wie is de mol :) 

En op netflix kijk ik de winx saga! Verder nog even zoekende naar een nieuwe serie daarop, al een best aantal gekeken. Ik hou vooral van (romantische) komedies en iets met een goed verhaal erin. En stiekem heb ik ook al zin in de nieuwe kerstfilms haha. 

Wat voor series/films hou jij van?

Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • 29 oktober 2022
Jorine96 schreef:

Hoi! Ik ben Els, 25 jaar en woon in Noord-Holland.

Vrij recent heb ik met een vriendinnengroep de vriendschap verbroken, waardoor ik nog wel een paar vriendinnen over heb, maar die wonen op grote afstand en zie ik dus niet heel regelmatig. Ik hoop dan ook hier nieuwe vriendschappen te vinden. 😊

Mijn hobby's zijn o.a. lezen, dansen, creatief bezig zijn (tekenen, schilderen, knutselen), films/series kijken, muziek luisteren, winkelen, terrasje pakken en eten (koken).

Je mag altijd een berichtje sturen om een praatje te maken! 😃

Hee Els, ik ben Joost 22 en woon ook in Noord-Holland. Heb je nog boeken die je echt zou aan raden? Lees zelf ook graag namelijk. En wat zijn je favo gerechten om te maken

Hoi Els mijn naam is Jeroen De Mooij ik ben 29 jaar en kom uit leiden heb je zin om mee te gaan om te wandelen in het bos van leiden?

JeroenDeMooij schreef:

Hoi Els mijn naam is Jeroen De Mooij ik ben 29 jaar en kom uit leiden heb je zin om mee te gaan om te wandelen in het bos van leiden? Ik heb er een topic over geschreven! Zoek hem op.

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 30 oktober 2022

Hi welkom! 
Wat is jouw favoriete recept om klaar te maken? En heb je een leuk kunstwerk wat je met ons zou willen delen?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 3 november 2022

@Jorine96 Hoi Els, ik hou zelf van actie/avontuur series/films. Ik volg nu expeditie robinson op tv.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen