Het is gek om te vertellen en misschien helemaal niet eerlijk om te vertellen…. Maar ik voel me best eenzaam. Niet alleen oudere mensen zijn eenzaam. Jongere mensen kunnen zich ook zo voelen. Ik ben dankbaar voor mijn gezin en daar ben ik super blij mee maar toch mis ik wat in mijn leven. Ik had vroeger op de basisschool een paar vriendinnetjes waar ik dan mee om ging maar niet veel vriendinnetjes omdat ik gepest werd. Ik werd gepest om mijn uiterlijk en om mijn leerachterstand.
waardoor ik het nu heel moeilijk vind om nieuwe vriendinnen te maken. Ik ben vind ik zelf een sociaal persoon die met iedereen wel een babbeltje wilt maken. Ben niet overdreven druk. Ik ben best heel rustig en bescheiden.
ik sta niet graag op de voorgrond. En misschien is dat mijn probleem ook wel. Ik heb leuk contact met mensen maar echte vriendschappen zit er dan niet in waardoor ik me best wel heel eenzaam voel. En ik mag niet klagen met mijn lieve gezin. Maar jullie begrijpen vast wel als jonge vrouw van 28 jaar zou je ook wat anders willen dan over andere onderwerpen/ moeder zijn de hele dag. Ik geniet er 1000% van begrijp me niet verkeerd. Met collega’s heb ik geleerd kun je geen vrienden zijn. Dat zijn gewoon mensen die je op het werk tegenkomt en dat is het. Professioneel.
Ik verlang naar echte vriendschap.
iemand waarmee je alles kunt delen. Grapjes mee kunt maken. Iemand die je begrijpt.