Skip to main content

Comeback Macklemore

• 12 augustus 2022
  • 2 reacties
  • 39 × bekeken

Jubstin
Forum|alt.badge.img+4

Hey mensen, fftjes een iets lastigere post, een persoonlijke, dit gaat over waarom de Comeback Van Macklemore zoveel emotie omhoog haalt bij mij, in 2020 had ik een energie-lek, en overleden velen van mijn favoriete celebrity’s (wat natuurlijk niet erg meehelpt als je al een een dal zit, en al in de problemen zit op school), in die periode draaide ik dus veel Macklemore en was hij al verdwenen, na enkele maanden kreeg ik te horen dat ik een andere school moest gaan zoeken en raakte ik in een diep dal, nu 1,5 jaar later heb ik een nieuwe school gevonden en zit ik daar al 1 jaar, ik ben het hele schooljaar niet uit de klas gestuurd en ben zelfs geslaagd voor vca en voor 1f engels met een 10. nu in de zomervakantie waar er eindelijk een nieuw hoofdstuk voor mij aanbreekt, gebeurt dat ook bij Macklemore, hij komt met een comeback en gelijk ook een liedje dat gaat over herrijzen uit een moeilijke periode, ik heb hier dus een reactievideo over gemaakt als mooie bijkomstigheid voor de mensen die het willen zien, voor een ieder die in een soortgelijke situatie zit wil ik een ding zeggen: Zoals 2pac ooit zei: “I know it seems hard sometimes but remember one thing, Trough every dark night, there’s a bright day after that. So no matter how hard it get, stick your chest out, keep ya head up… and handle it.”

voor degenen die echt benieuwd zijn is hier Mijn Video, die je kunt bekijken, mag wel hoeft niet.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Forum|alt.badge.img+8
  • Myth
  • 23 augustus 2022

Dat liedje van Macklemore over die thrift shop is wel een leuk liedje dat ik vaak luister!

Jubstin
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 6 september 2022
Ishwar schreef:

Dat liedje van Macklemore over die thrift shop is wel een leuk liedje dat ik vaak luister!

Blijft inderdaad ook een fantastisch nummer, can’t hold us blijft ook vet, en good old days, marmalade, gold, calstle, same love… ik kan nog uren doorgaan

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen