Skip to main content

Sociaal netwerk vergroten haarlem en omgeving

• April 19, 2025
  • 3 reacties
  • 119 × bekeken

Forum|alt.badge.img+9

Na een herintroductie over mijzelf heb ik helaas geen reacties gekregen. Ik wou graag expliciet benoemen dat ik wel 2 goeie vrienden heb maar dat het lastig is om een langetermijn vriendschap op te bouwen, en dat het doorsnee gewoon uit is op oppervlakkig contact. Zijn er meerdere uit mijn omgeving met dit probleem? Misschien herken je hier wel in

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Søren
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • April 20, 2025

Ik herken mijzelf hier wel in,

Soms raak ik er ook echt weer in de war van maar ja goed door zoeken en contact houden dan zou het goed moeten komen ook al heb ik zelf het gevoel dat mensen het al afkappen bij de eerste kleine miscommunicatie echt zonde

(en de onzekere gedachtes) zie bij mij zelf namelijk als ik lang app contact heb dan ik het met een steeds slechtere toon oplees en dan zie ik ze in het echt en dan zijn ze echt niet zo, vreemd hoe dat werkt!

wel jammer dat niemand reageert! 

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • April 20, 2025

Hoi nasim ik kom niet uit haarlem of echt uit de omgeving (ik kom uit Zuid-Holland ) maar hopelijk vind je hier fijne contacten

I am anxious
Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • April 20, 2025

Hoi Nasim, voor mij persoonlijk duurt het altijd echt heel erg lang voordat vriendschappen meer worden dan alleen oppervlakkig. Ik merk dat ik met mijn oppervlakkige vriendschappen niet zo veel vergelijkbare hobbies en/of interesses heb, waardoor samen iets doen (online/irl) wat minder laag drempelig is en daardoor het opbouwen van een hechtere band lastig maakt. 
Nieuwe vrienden maken vind ik al helemaal lastig, zeker als ik geen overeenkomstige vrienden heb, ik kom zelf wel uit haarlem maar vind nieuwe mensen ontmoeten eigenlijk gewoon te eng.