Skip to main content

Voorstellen: Mathias, 16 jaar, België

• 30 januari 2024
  • 5 reacties
  • 176 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hallo daar,

Mijn naam is Mathias, en ik ben zestien jaar oud. Ik woon in België, vlakbij de Nederlandse grens, en ik ben actief op verschillende platforms, waaronder Discord.

Ik wil graag een beetje meer over mezelf delen - ik heb autisme en ADHD. Soms vind ik het een uitdaging om nieuwe vriendschappen te sluiten, dus ik hoop hier gelijkgestemde mensen van mijn leeftijd te ontmoeten. Bij voorkeur meisjes, omdat ik merk dat ik beter met hen kan opschieten, maar jongens zijn natuurlijk ook welkom, en ik zal hen met evenveel respect benaderen.

Mijn interesses omvatten:

- Gaming
- Studio 100 (een bekend Belgisch amusementsbedrijf, bekend van K3, Kabouter Plop, ...)
- Musicals
- Muziek
- ...

Ik ben enthousiast om nieuwe mensen te leren kennen. Mijn favoriete kleur is rood, en ik beschouw mezelf als een vriendelijke persoon. Wederzijds respect is voor mij erg belangrijk.

Met vriendelijke groet,
Mathias

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 480 reacties
  • 30 januari 2024

Hoi hoi, leuk om je berichtje te lezen. Wat voor games speel je allemaal? De rand van Belgie is een beetje ver weg van mij, hahah, maar een berichtje sturen mag altijd natuurlijk. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 8 reacties
  • 18 maart 2024

Hee Mathias!

Ik hou zelf ook nog steeds iets te veel van Studio 100 voor een 17 jarige haha (voor mijn idee niet maarja, denken mensen anders over). Welke games speel je vooral? Id love om met je samen te spelen als ik er iets van kan lol. Je lijkt me echt een tof persoon! (Voor meer info over mij check vooral mn eigen post.)

Groetjesss

• 0 reacties
  • 18 maart 2024
sunflower.s schreef:

Hee Mathias!

Ik hou zelf ook nog steeds iets te veel van Studio 100 voor een 17 jarige haha (voor mijn idee niet maarja, denken mensen anders over). Welke games speel je vooral? Id love om met je samen te spelen als ik er iets van kan lol. Je lijkt me echt een tof persoon! (Voor meer info over mij check vooral mn eigen post.)

Groetjesss

Niks raar aan trouwens! Dacht op die leeftijd ook dat ik per sé mezelf volwassen moest gedragen dus heb toen expres tijdje niks gekeken waar ik zogenaamd te out voor was. Nu ga ik dit jaar as 26 jarige naar de drie biggetjes 😂

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 8 reacties
  • 19 maart 2024
rickatick schreef:
sunflower.s schreef:

Hee Mathias!

Groetjesss

Niks raar aan trouwens! Dacht op die leeftijd ook dat ik per sé mezelf volwassen moest gedragen dus heb toen expres tijdje niks gekeken waar ik zogenaamd te out voor was. Nu ga ik dit jaar as 26 jarige naar de drie biggetjes 😂

Hahaha neem mij maar mee joh!

• 0 reacties
  • 19 maart 2024

@sunflower.s Haha graag zelfs! Ik ga nu al een keer maar wil sowieso vaker gaan 🐽

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen