Skip to main content

Lekker gezond | Dilemma Donderdag

Lekker gezond | Dilemma Donderdag
Charlotte
Forum|alt.badge.img+8

Wow wow wow, hold up, wait a minute…. het is weer tijd voor een dilemma donderdaaaagggg! En vandaag poaaahhh gaan we op de gezonde toer.. want wat zou je liever:

1. Voor altijd alleen maar gezonde rauwkost salade mogen eten?
  2. Voor altijd alleen maar water mogen drinken?

Reageer hieronder wat jij liever wil!

Vond je dit bericht interessant?

8 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 7 maart 2024

Ik vind water zonder smaakje of toevoegingen echt vies. Dus doe mij dan maar alleen salade. 

Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 7 maart 2024

Ik drink al voornamelijk alleen water en daarnaast 1 a 3 kopjes koffie per dag. Koffie is wel een geliefde hobby voor mij; thuis heb ik speciale koffie maler en espresso machine. Eens in de volle maan een theetje of een cocktail bij het uitgaan. Maar goed, alles bij elkaar is dat een kleine opoffering (ja, zelfs koffie 😭) als dat betekent dat ik voor de rest alles mag eten.

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 852 reacties
  • 7 maart 2024

Ik zou ook echt voor water kiezen, ondanks dat ik het echt vies vindt en het sinds mijn ooroperatie naar ijzer smaakr zou ik het alsnog kiezen.

Ryan97
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 33 reacties
  • 7 maart 2024

Ik kiez voor 2 drink nu toch bijna alleen maar water dus dan verandert er niet zo veel gaan wel smoothie en milkshake missen :( en ik eet veer gevarieerd dan ik drink

Stef.R
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 90 reacties
  • 7 maart 2024

Zelfde geldt ook voor mij als vele andere hier; Water drink ik toch zowat altijd, beide in warme of koude vorm

Juco
  • Master
  • 135 reacties
  • 7 maart 2024

Doe mij maar alleen water. Ik houd te veel van lekker eten en drinken maakt me niet zoveel uit. 

Mace
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 120 reacties
  • 7 maart 2024

Ik vind water ongelooflijk vies maar toch kies ik liever dat want er is meer om te missen qua eten dan drinken 

ReneeM
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+5
  • Niet meer actief
  • 124 reacties
  • 7 maart 2024

2, want dat doe ik al

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen