Skip to main content

Emily 24 omgeving Zuid-Holland

• 12 december 2023
  • 5 reacties
  • 211 × bekeken

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+6

heyhoi iedereen, ik ben Emily 24 jaar en zit hier sinds april 2022. Ik ben hier om contact te zoeken met mensen en misschien vrienden te maken. Ik woon in Zuid-Holland en vind het leuk om te fietsen als het mooi weer is, gamen (momenteel op youtube doe ik een minecraft harry potter map en steam games zoals GTA5, tomb raider en andere steamgames, youtube video's maken. 

groetjes Emily :D

5 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 13 december 2023

Heyy Emily, wat fijn dat je je voorstelt. Hopelijk vindt je iemand met een goede klik!

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Hero
  • 78 reacties
  • 13 december 2023
Diego schreef:

Heyy Emily, wat fijn dat je je voorstelt. Hopelijk vindt je iemand met een goede klik!

Hoi Diego, ja zou wel leuk zijn. Maar ik verwacht er niet teveel van

Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 2 reacties
  • 13 december 2023

Hey,

Leuk dat je je voorstelt! Ik woon ook in Zuid-Holland en ben net iets ouder: 28. Ben trouwens ook een vrouw.

Ik ben ook gek op gamen en speel graag Fifa, PUBG, GTA V, maar ook spellen als Planet Zoo en zelfs de Sims 4 soms. Ik kijk ook soms naar YouTubers die games spelen. Zelf ben ik net begonnen aan Red Dead Redemption 2. Mocht het je leuk lijken, kun je me een privébericht sturen.

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 67 reacties
  • 13 december 2023

Welkom Emily..  ik hou ook van routes fietsen .. als je is een online game wil spelen kan je me altijd een prive berichtje sturen.

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Hero
  • 78 reacties
  • 14 december 2023
Remco schreef:

Welkom Emily..  ik hou ook van routes fietsen .. als je is een online game wil spelen kan je me altijd een prive berichtje sturen.

Hoi Remco, ja kan wel een keer 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen