Skip to main content

Nieuwe vrienden gezocht: Demi, 26 jaar, omgeving Amersfoort

Forum|alt.badge.img

Hoi hoi! Ik ben Demi en inmiddels al weer 26 jaar. Ik woon nu sinds een klein tijdje in Amersfoort en merk toch de behoefte om nieuwe mensen te leren kennen. Al is dat op latere leeftijd toch nog best lastig heb ik gemerkt. Dus probeer ik het via hier gewoon :) 

Ik vind het heerlijk om dagjes weg te zijn, terrasjes, muziek, festivals maar vooral weer een leuke groep mensen om me heen te hebben waar ik mezelf kan zijn.

Mocht je geïnteresseerd zijn, laat het gerust weten 😊

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

• 0 reacties
  • 7 juni 2023

Hi Demi,

Ik ben Linde, 23 en woon in Baarn. Niet ver van Amersfoort dus. Misschien gezellig om in contact te komen? Laat maar weten

Forum|alt.badge.img+3
  • Niet meer actief
  • 28 reacties
  • 7 juni 2023

Hey demi had je ff een privé bericht gestuurd 

Rick_97
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 59 reacties
  • 7 juni 2023

Hoi Demi

Ik ben Rick, 25 jaar en woon ook in Amersfoort. Het kan soms inderdaad erg lastig zijn om nieuwe mensen te leren kennen maar goed dat je deze stap zet en het hier probeert! Wat voor festivals heb je nog op de planning staan of zou je graag naar toe willen? Mocht je het leuk lijken om een keer af te spreken of te chatten stuur dan gerust een berichtje.

Jeanine161
Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 7 juni 2023

Hey Demie,

Wat je beschrijft herken ik ook zeker wel. Ik ben zelf 28 jaar en woon dichtbij Arnhem. Misschien vindt je het leuk om in contact te komen.😊

Groetjes,

Jeanine

Forum|alt.badge.img
  • 1 reactie
  • 19 juni 2023

Hoi Demie, ik ben Laïsja! Ik ben 25 en woon sinds augustus vorig jaar in Leusden. Ik heb hier nog niet veel vriendinnen in de buurt (alleen van de vriendengroep van m'n vriend). Ik zou het super leuk vinden om wat meer contacten/vriendschappen te hebben hier. Amersfoort-Leusden is lekker dichtbij :) Vind je het leuk om eens af te spreken en een drankje te doen ofzo? Ik hoor het wel! :) 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen