Skip to main content

Voorstellen Emma omgeving Utrecht

• 12 april 2024
  • 3 reacties
  • 180 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi hoi, ik ben Emma en heb eigenlijk maar 1 vriendin. Als ik eerlijk ben vind ik het soms aardig eenzaam, terwijl ik met heerlijk weer wel graag dingen wil doen met vrienden. 

Vandaar dat ik hier nu ben, ik woon in vinkeveen gelegen in de omgeving Utrecht. In de weekenden ben ik regelmatig in Brabant.

Wat vind ik leuk om te doen:

Vooral varen, ga ook vaak naar evenementen met de boot. Heb er ook mijn werk van gemaakt.

Bakken, ben een aardige zoetekouw

Met lekker weer een terassie pakke 

Shoppen zo nu en dan

Als je dit wat lijkt reageer maar.

Groetjes

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Alex1996
Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 12 april 2024

waar in brabant ben je te vinden? Woon zelf in de omgeving Breda/Tilburg, terasje pakken of door de stad lopen altijd leuk

groetjes alex

Dex95
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 51 reacties
  • 12 april 2024

Hi Emma,

Wat een leuke bezigheid! Wat voor werk doe je nu? En hoe is het om van je hobby min of meer je werk te hebben gemaakt?

Vinkeveen is voor mij vlakbij vanuit Duivendrecht. 

Ik ben altijd in voor een drankje of een terrasje doen of een hapje eten ergens. Zelf hou ik ook van koken en bakken. Ben graag onderweg. Stukje wandelen of fietsen vind ik ook leuk om te doen.

Mocht een of meer van deze dingen je aanspreken, I'm in!

Groetjes Dexy

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 854 reacties
  • 12 april 2024

Ik heb je topic verplaatst naar de categorie This is me en ik heb je topic titel aangepast zodat je beter zichtbaar bent voor andere.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen