Hi Allemaal! Ben nieuw bij de community, dus ik (24/F) stel mij even voor. Ben een echt doorgewinterde introvert, waardoor ik zeer weinig vrienden had op het Voortgezet, echter blijkt het opbouwen van sterke vriendschappen op college ook niet al te makkelijk. Zit nu in mijn laatste studiejaar in Rotterdam voordat ik (meteen daarna) mijn masters gaat doen in Tilburg.
Over mij: Reizen is mijn drive om te leven, dus een jaar niet gereisd is een jaar niet geleefd. Ik ga graag een weekje naar Rome, Londen, Parijs, Barcelona, Berlijn (om even een paar plaatsen te noemen waar ik geweest ben), en ben ook vaker naar de VS geweest (verschillende staten). Het verste waar ik nog heen wil is Japan (welke taal ik nog altijd wil leren) en Nieuw Zeeland (om de lotr tour te doen).
Spendeer het grootste deel van mijn tijd aan games, films kijken, en critical role kijken (ik DM’de vroeger ook, maar heb ff een sabbatical). En lees aan en uit (kan soms in een week 5 boeken uitlezen, en dan weer een maand niks) YA fantasy en Amerikaanse/Britse klassiekers. Ik weet het, geweldige combo, ha ha.
Ik bezichtig graag dingen: leuke winkels, oude gebouwen, mooie kerken, interresante musea, imposante bibliotheken, relaxte cafe’s/bars, [adjective] + [plural noun]...
Ik kijk er naar uit jullie te leren kennen, en misschien wat nieuwe vrienden te maken! 😊