Skip to main content

Elyse485 24

• 6 september 2022
  • 9 reacties
  • 323 × bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hi Allemaal! Ben nieuw bij de community, dus ik (24/F) stel mij even voor. Ben een echt doorgewinterde introvert, waardoor ik zeer weinig vrienden had op het Voortgezet, echter blijkt het opbouwen van sterke vriendschappen op college ook niet al te makkelijk. Zit nu in mijn laatste studiejaar in Rotterdam voordat ik (meteen daarna) mijn masters gaat doen in Tilburg. 

Over mij: Reizen is mijn drive om te leven, dus een jaar niet gereisd is een jaar niet geleefd. Ik ga graag een weekje naar Rome, Londen, Parijs, Barcelona, Berlijn (om even een paar plaatsen te noemen waar ik geweest ben), en ben ook vaker naar de VS geweest (verschillende staten). Het verste waar ik nog heen wil is Japan (welke taal ik nog altijd wil leren) en Nieuw Zeeland (om de lotr tour te doen). 

Spendeer het grootste deel van mijn tijd aan games, films kijken, en critical role kijken (ik DM’de vroeger ook, maar heb ff een sabbatical). En lees aan en uit (kan soms in een week 5 boeken uitlezen, en dan weer een maand niks) YA fantasy en Amerikaanse/Britse klassiekers. Ik weet het, geweldige combo, ha ha. 

Ik bezichtig graag dingen: leuke winkels, oude gebouwen, mooie kerken, interresante musea, imposante bibliotheken, relaxte cafe’s/bars, [adjective] + [plural noun]...

Ik kijk er naar uit jullie te leren kennen, en misschien wat nieuwe vrienden te maken! 😊

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Nik
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 128 reacties
  • 6 september 2022

Hey Elyse,

Leuke introductie! Ook erg uitgebreid 😉

Welke studie doe je in Rotterdam en welke Master-studie zal je gaan doen in Tilburg?

Wat voor games speel je vooral? Zelf ben ik into PS5/Nintendo Switch games als FIFA, Animal Crossing, Spider-Man en Horizon Zero Dawn 🎮 

Charley
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 84 reacties
  • 6 september 2022

Heee, welkom bij de community!

Ik lees zelf ook o.a. YA Fantasy. Wat zijn jouw favoriete boeken/schrijvers? Daarbij ben ik benieuwd wat voor soort games je graag speelt! Moet ik hierbij denken aan de playstation of aan games op je telefoon? 🙈

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 7 september 2022

Hi welkom! 

Wat een geweldige introductie en leuke interesses! Het klinkt in ieder geval alsof je je niet verveelt. 
Die reizen klinken leuk. Ik zou dat ook graag willen doen en de laatste tijd word het wel wat uitgebreider, maar met werk is de combinatie nog niet een match. 
Ga je alleen of ga je met familie/vrienden? 

Welke musea en bezichtigingen vond je het meest indrukwekkend of zou je graag nog eens willen zien?

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Supercharger
  • 23 reacties
  • 7 september 2022
Charley schreef:

Heee, welkom bij de community!

Ik lees zelf ook o.a. YA Fantasy. Wat zijn jouw favoriete boeken/schrijvers? Daarbij ben ik benieuwd wat voor soort games je graag speelt! Moet ik hierbij denken aan de playstation of aan games op je telefoon? 🙈

Sarah J Maas is bij ver mijn favoriet. Maar ben ook van Holly Black en PC Cast. Ik ben een PC gamer: open world, rpg en simulation zijn mijn favoriet. Momenteel speel ik Greedfall.

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Supercharger
  • 23 reacties
  • 7 september 2022
Naoomi schreef:

Hi welkom! 

Wat een geweldige introductie en leuke interesses! Het klinkt in ieder geval alsof je je niet verveelt. 
Die reizen klinken leuk. Ik zou dat ook graag willen doen en de laatste tijd word het wel wat uitgebreider, maar met werk is de combinatie nog niet een match. 
Ga je alleen of ga je met familie/vrienden? 

Welke musea en bezichtigingen vond je het meest indrukwekkend of zou je graag nog eens willen zien?

Ik ging alleen of met een vriendin, maar dat is mede de reden waarom ik naar nieuwe vrienden zoek die ook graag reizen: de ene vriendin is namelijk niet financieel in staat op vakantie te gaan, en de ander heeft niet zo een prio bij reizen, dus zij zoekt niets op of uit, loopt er maar een beetje bij, en is zich ook totaal niet van de prijzen bewust.

Het forum Romana in Rome vond ik echt geweldig, echt een heel gaaf historische stad is dat. Het opera huis in Barcelona vond ik ook heel gaaf. Parijs is een enorme stad dus daar zijn er nog wel meerdere dingen die ik nog wil doen, en in London heb ik niet veel kunnen zien omdat de vriendin die met mij reisde daar aldus niet goed voor had gespaard en er geen geld was om nog meer activiteiten te doen.

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 852 reacties
  • 8 september 2022

Ga je zodra je in Tilburg gaat studeren ook daarheen verhuizen? 

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Supercharger
  • 23 reacties
  • 8 september 2022
Diego schreef:

Ga je zodra je in Tilburg gaat studeren ook daarheen verhuizen? 

Nee, ik commute het. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Supercharger
  • 23 reacties
  • 9 september 2022
Dominik schreef:

Hey Elyse,

Leuke introductie! Ook erg uitgebreid 😉

Welke studie doe je in Rotterdam en welke Master-studie zal je gaan doen in Tilburg?

Wat voor games speel je vooral? Zelf ben ik into PS5/Nintendo Switch games als FIFA, Animal Crossing, Spider-Man en Horizon Zero Dawn 🎮 

Ik studeer Engels docent, en ga hierna de master in Tilburg daarvoor doen. Ik ben een PC gamer, en mijn favo spellen zijn simulator, RPG, en open world. Favoriete games zijn Fall out, Far cry, Skyrim, Assassins creed, Maffia, GTA, etc. Momenteel speel ik Greedfall, en kijk ook erg uit naar de nieuwe open world RPG Harry Potter game die eraan zit te komen, ookal heb ik nog nooit de boeken gelezen 😅

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 31 oktober 2022

Hi Elyse, leuke uitgebreide introductie! Tof dat je zo veel van reizen houdt, dat is ook iets wat ik graag doe. Ik heb zelf 2 maanden door Nieuw-Zeeland gereisd en heb ik een aantal LOTR-tours gedaan, dus als je nog tips nodig hebt, laat maar wat weten! Ben je groot fan van LOTR?

Je zegt dat je veel critical role kijkt? Daar heb ik nog nooit van gehoord, wat is het precies?

Ik vind oude gebouwen en bibliotheken ook tof! Ben je ooit een keer in boekhandel Dominicanen geweest in Maastricht? Echt een aanrader, een boekwinkel in een kerk 😄.

Zijn er nog musea waar je graag eens naar toe wilt gaan?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen