Skip to main content

Weekly Mission: Wat te doen met poen?

Weekly Mission: Wat te doen met poen?
Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties

Welkom bij je Weekly Mission, deze week is je missie om te delen wat jij zou doen met een miljoen euro.

Als je nu een miljoen euro zou krijgen en je mocht het uitgeven aan wat je maar wil. Waar zou jij het dan aan uitgeven? Spelregel: je hebt maar 24 uur de tijd om je miljoen uit te geven en alles moet op! Laat die kassa maar rinkelen!

Vond je dit bericht interessant?

11 reacties

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 11 juli 2022

Allereerste mijn rijbewijs halen en een paket daar voor kopen. 

dan een auto halen. 
dan een mooi huisje kopen 

dan is het geld zoon beetje op 😂

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 853 reacties
  • 11 juli 2022

Ik zou eigenlijk hetzelfde doen als Nick. Alleen een net iets andere volgorde huis, rijbewijs, auto en als er nog iets overblijft vakantie. 

Sharon
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 122 reacties
  • 11 juli 2022

Ik zou beginnen met een taalcursus in Italie, voor Italiaans natuurlijk. Die kun je daar op de universiteit volgen en dat lijkt me fantastisch! 

Dan zou ik een huisje zou kopen met een tuin, waar ik een hond kan hebben en wat andere dieren. 🐶🐮🐷 En vooral een werkplaats voor onder andere keramiek! 

Als laatste zou ik een koele auto kopen waarmee ik rond kan reizen door de wereld. Busje ombouwen tot camper maybe? 🚌

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 12 juli 2022

Een beetje cliche haha, maar ik zou ook een huis en misschien een auto kopen (ben er nog niet helemaal over uit of ik dan echt een auto zou kopen, dus deze zou ik dan ook als laatste doen van mijn lijstje) :) En ik denk dat ik dan ook mijn studieschulden zou betalen, wat nu open staat, dat scheelt dan weer een hoop als ik straks eenmaal klaar ben.
Oh en ik zou natuurlijk ook een vakantie boeken. Als ik dan nog geld over zou hebben zou ik dat verdelen onder goede doelen

KoningKoffie
Forum|alt.badge.img+6

Me rijbewijs fixen en verhuizen naar Brabant, een kroegje overkopen, game setups. Vrachtwagen rijbewijs.

Mohammed789
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 11 reacties
  • 13 juli 2022

Fijne dag allemaal hier, hmmm goed geld Ik denk erover om een ​​groot en mooi huis en een bmw te kopen en een aantal zeer commerciële directe wat elektronica, software en elektrische boodschappen te bouwen ️️️☺️😂.

Ties
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 14 juli 2022

1 miljoen en het moet op in 24 uur… Moeilijke opgave hoor😂
Eens denken, ik zou beginnen met een mooi huis in Nederland te kopen. En van wat er dan nog overblijft een mooi vakantiehuis, wat mooi verhuurd kan worden als ik er zelf niet ben. Ideaal lijkt me dat.

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Dit is een vergelijkbare vraag met de vraag over het winnen van de loterij vanuit het vragenlijstje voor het voorstellen, maar nog moeilijker omdat ik maar 24 uur (zelfs minder) heb om het uit te geven. 

Wat zou ik doen met een miljoen, goede vraag…

Ik zou:

De Good Omens Ineffable of Occult editie kopen, of allebei aangezien deze megaduur zijn en moeilijk te verkrijgen. Wel zijn ze gesigneerd door een van de schrijvers en illustrator en bevatten ze erg veel leuke extra's. 

Een huis kopen, weet nog niet waar, niet te groot en niet te klein. Ook niet al te duur, gewoon een redelijke prijs.

Voor een HBO studie Engels docent Tweedegraads gaan, eventueel.

Naar Schotland gaan om de filmlocaties van Outlander te bezoeken. Ook die van Good Omens seizoen 2 (ook gefilmd in Schotland deze keer).

En dan is het geld op onderhand, denk ik. 😂😅

Wildmendjohn
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+10
  • Niet meer actief
  • 113 reacties
  • 17 juli 2022

Functioneel huis niet te groot niet te klein zuinige mooie automaat auto.

Game kamer voor lan party's 

Daar aanvast bordspellen kamer 

Bioscoop. Zodat iedereen het altijd kan

Arcade  ruimte 

Zwembad met glijbanen 

Zodat ik met mijn omgeving er van kan genieten 

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 20 juli 2022

Doet mij denken aan mijn groep 8 musical “wat zou je doen met 10 miljoen?” 

https://www.youtube.com/watch?v=ajajzS68PkQ

Rochella
  • 504 reacties
  • 28 augustus 2022

Een mooi huis kopen (met plek voor een garage en om paarden/geitjes/schaapjes te houden) en die naar smaak inrichten (dus alvast aannemers inhuren enzo). Het huis zelf hoeft niet groot te zijn, wel zou ik er graag ook een gastenverblijf o.i.d. bij willen hebben zodat mijn moeder ook op hetzelfde erf kan wonen. 
Dan voor mijn ma/mn broertje en mezelf leuke degelijke (maar niet super fancy) auto's uitkiezen.
Dan een mooie motor uitkiezen 😂 (shiiiiiiii met een miljoen kan je elke droommotor kopen..)

En om het geld op te maken:
Misschien investeren in een stuk grond/vakantiehuisje/appartement om te verhuren.
Cadeaubonnen kopen bij allerlei winkels om uit te delen. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen