Skip to main content

Voorstellen Melissa 20 omgeving Brabant

• 10 februari 2022
  • 5 reacties
  • 131 × bekeken

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5

Hi lieve mede brabanders.

Ik ben Melissa, 20 jaar jong :)

Ik ben sinds een aantal maanden in Brabant komen wonen en ken hier vrijwel nog niemand. Behalve mijn vriend en zijn vrienden. Graag zou ik zelf ook wat meer mensen willen ontmoeten.

Mijn hobbies zijn:
Koken en Bakken.
Harry Potter kijken ;P
Gamen (sims 4 en animal crossing)
Wandelen
Winkelen
Terasje pakken/lekker uit eten
Pretparken bezoeken (vooral de efteling)

Ik woon in de buurt van Den Bosch.
Mocht je meer over mij willen weten mag je altijd een bericht sturen!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Kevinnnet
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 16 reacties
  • 10 februari 2022

Hey! Kijk met pretparken zit je ook precies bij mijn grootste hobby. Als Brabander kun je natuurlijk niet anders aangezien de Efteling onze hoofdstad is haha.

Welke parken heb je nog meer bezocht? En wat zijn je favorieten?

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Hero
  • 69 reacties
  • 10 februari 2022
Kevinnnet schreef:

Hey! Kijk met pretparken zit je ook precies bij mijn grootste hobby. Als Brabander kun je natuurlijk niet anders aangezien de Efteling onze hoofdstad is haha.

Hi Hi,

Verder ben ik vroeger in Bobbejaanland geweest en bijna elk jaar te vinden in Toverland. Welke is jouw favoriet? Mijne zeker Efteling! 

Kevinnnet
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 16 reacties
  • 10 februari 2022
xMelisje schreef:
Kevinnnet schreef:

Hi Hi,

Verder ben ik vroeger in Bobbejaanland geweest en bijna elk jaar te vinden in Toverland. Welke is jouw favoriet? Mijne zeker Efteling! 

Toverland is ook altijd goed. Als ik echt een favoriet moet kiezen ga ik voor Europa Park, maar ik ga ook graag naar Disneyland Paris!

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Hero
  • 69 reacties
  • 10 februari 2022
Kevinnnet schreef:
xMelisje schreef:
Kevinnnet schreef:

Hi Hi,

Toverland is ook altijd goed. Als ik echt een favoriet moet kiezen ga ik voor Europa Park, maar ik ga ook graag naar Disneyland Paris!

Ow ja daar ben ik beide nog nooit geweest helaas!

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 161 reacties
  • 21 oktober 2022
xMelisje schreef:

Hi lieve mede brabanders.

Ik ben Melissa, 20 jaar jong :)

Ik ben sinds een aantal maanden in Brabant komen wonen en ken hier vrijwel nog niemand. Behalve mijn vriend en zijn vrienden. Graag zou ik zelf ook wat meer mensen willen ontmoeten.

Mijn hobbies zijn:
Koken en Bakken.
Harry Potter kijken ;P
Gamen (sims 4 en animal crossing)
Wandelen
Winkelen
Terasje pakken/lekker uit eten
Pretparken bezoeken (vooral de efteling)

Ik woon in de buurt van Den Bosch.
Mocht je meer over mij willen weten mag je altijd een bericht sturen!

Naar wat voor muziek luister je graag?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen