Skip to main content

Voorstellen: Annemarie, 19 jaar

• 17 oktober 2024
  • 5 reacties
  • 241 × bekeken

Annemarie
Forum|alt.badge.img+5

Mijn naam is Annemarie en ik ben 19 jaar oud. Ik volg momenteel de opleiding Social Work en zit in mijn eerste leerjaar. 

Mijn hobby's zijn:

• Sporten
  • Festivals en concerten bezoeken
  • Lezen

In mijn vrije tijd besteed ik voornamelijk erg veel tijd met het sporten. Ik hockey zo'n 2x in de week, daarnaast ga ik nog zo'n ongeveer 4-5x in de week naar de sportschool. 

Verder besteed ik mijn tijd ook graag aan het lezen van boeken, netflix kijken en met mijn hond Mex, een Engelse Springer Spaniël. 

Ik zal de komende tijd het Moderator-team van Join Us komen versterken. 

Stel gerust je vragen aan mij!

Liefs,

Annemarie

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 84 reacties
  • 17 oktober 2024

Hey Annemarie, Ik heb je titel even aangepast :D

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 17 oktober 2024

Hoi @Annemarie welkom in het team. Wat leuk om te lezen dat je houd van festivals en concerten. Naar welke ga je graag? Ik was laatst nog naar Floor Jansen geweest. Ik weet niet of je haar kent?

daan_v
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 30 reacties
  • 25 oktober 2024

Hoi @Annemarie ! Wat leuk dat je zo gepassioneerd bent over sporten. Sinds welke leeftijd ga je al naar de sportschool? 🏋🏼

Annemarie
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Hero
  • 59 reacties
  • 31 oktober 2024

@KitCat Ik ga graag naar verschillende soorten festivals, maar mijn favoriet is tot nu toe Wish Outdoor. En naar concerten ga ik vooral naar Nederlandstalig muzikanten, zoals Guus Meeuwis. Ik heb wel is ooit van Floor Jansen gehoord, maar ken haar verder niet. 

Annemarie
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Hero
  • 59 reacties
  • 31 oktober 2024

Hoi @daan_v, sinds dat ik ongeveer 17 jaar was ga ik al naar de sportschool. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen