Hallo Iedereen!
Ik ben Bouke, en woon, samen met twee konijnen, in Enschede. Ik werk nu ongeveer een jaar bij een “smart home” bedrijf waar ik vooral werk aan een mobiele app. Verder verzamel ik platen (LPs), het leukste vind ik het om deze in kringlopen te vinden! Naast platen verzamel ik ook steeds meer planten in m’n huis en ga ik graag met vrienden pubquizzen, het liefste met een speciaal biertje. In weekenden vind ik het ook leuk om wat uitgebreider te koken, te bakken (bijvoorbeeld broden) of om zelf pizza te maken!
Zelf heb ik aan het begin van dit jaar in een Join Us Online groep gezeten en ben nu momenteel ervaringsvrijwilliger in een andere Join Us Online groep, dat is écht heel leuk om te doen! Hier vertel ik trouwens ook iets meer over in de Join Us Podcast: https://community.join-us.nu/ervaringen-gevoelens-en-gedachtes-7/bouke-over-join-us-ik-vond-het-zo-leuk-dat-ik-me-heb-aangemeld-als-ervaringsvrijwilliger-96.
Naast mijzelf voorstellen, was een andere reden om deze post aan te maken, dat ik me afvroeg of er hier in de community nog andere mensen uit de omgeving Twente (Enschede / Hengelo / Almelo) zijn?
Wie weet is het namelijk gezellig om een keer af te spreken, online maar ook fysiek, met een groepje mensen uit de regio, voor een drankje, (bord) spelletje, etc.