Skip to main content

Dit ben ik! Frederieke en ik ben 17 jaar

Frederiekep
Forum|alt.badge.img+2

Hi allemaal, 

Ik ben nieuw hier dus graag stel ik me even voor: ik ben frederieke en ik ben 17 jaar! Ik voel me vaak alleen vandaar dat ik op join us Ben beland, Ik hoop hier contact te krijgen met mensen uit mijn regio of gewoon mensen die houden van een leuk praatje online. Ik heb als hobby vissen. Iets waar ik de laatste tijd ook erg mee struggle is mijn autisme zijn er mensen hier die dit herkennen?

Het lijkt leuk om jullie reacties hierop te zien!! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Nihil
Forum|alt.badge.img+7
  • Hero
  • 17 juli 2023

Hey, ik heb ook autisme en ben altijd al alleen en heb 0 contact met mensen alleen maar mijn ouders en begeleiders. Had laatst via join us met iemand afgesproken voor het eerst in wel 9 jaar ofzo nooit vrienden gehad maar mijn gedachtes lieten mij niet met rust en ik zat helemaal gevangen in negatieve gedachtes over mezelf en genoot er helemaal niet van en verpeste alles 😅. Ik heb niet echt hobbies ik probeer altijd maar een beetje de dag door te komen maar ben laatst begonnen met kraaien voeren, ik hoop dat ik hun vertrouwen win en bevriend met ze kan worden. 

Frederiekep
Forum|alt.badge.img+2

Hey, 

Dat klinkt minder dat je zo gevangen zit in je gedachten... Ik herken het zelf heb ik erg veel last van doemdenken. En wat jammer dat je het voor je gevoel verpestte. Ik heb zelf bijna geen contact met m'n ouders of andere personen. En ik hoop voor je dat die kraaien je vrienden worden😅

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen