Skip to main content

lisco96 26 omgeving Breda

• 14 november 2022
  • 3 reacties
  • 134 × bekeken

Hallo. 
Ik ben Lis 26 jaar oud en woon in Breda. 
Het zou me leuk lijken om af te spreken met iemand kijken of er een vriendschap kan ontstaan. 
Wat ik leuk vind om te doen: terrasje/ drankje doen in de stad. Koffie drinken in de stad bij mijn favoriete koffietentje. Gezelschapspelletjes. Ik verzamel lp’s en ben groot muziekliefhebber. Ik lees graag en vind het ook heerlijk om op de bank serie/film te kijken. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 72 reacties
  • 14 november 2022

Hey! Welkom :).

Leuk dat je je voorstelt. Wat is je favoriete gezelschapsspel? 

Wat gaaf dat je LP's verzamelt. Hoeveel heb je er ondertussen? Wat is je favoriete muziek? 

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 163 reacties
  • 14 november 2022
lisco96 schreef:

Hallo. 
Ik ben Lis 26 jaar oud en woon in Breda. 
Het zou me leuk lijken om af te spreken met iemand kijken of er een vriendschap kan ontstaan. 
Wat ik leuk vind om te doen: terrasje/ drankje doen in de stad. Koffie drinken in de stad bij mijn favoriete koffietentje. Gezelschapspelletjes. Ik verzamel lp’s en ben groot muziekliefhebber. Ik lees graag en vind het ook heerlijk om op de bank serie/film te kijken. 

Wat voor soort series/films kijk je?

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 14 november 2022

Hee 

Welkom op de join-us community. Ik drink vaak ijskoffie bij beagles en bean heeeeeerlijk.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen