Skip to main content

Dilemma donderdag

• 28 november 2024
  • 3 reacties
  • 60 × bekeken

Marijn Vriens
Forum|alt.badge.img+3

Om in teken van dilemma donderdag te blijven hier misschien nog een leuke om over na te denken: 

"Zou je liever de meest gelukkige dag van je leven steeds opnieuw beleven zonder verder te kunnen gaan, óf al je herinneringen verliezen en opnieuw beginnen?"

3 reacties

Daanchocola
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 32 reacties
  • 28 november 2024

Dit is een hele moeilijke,maar ook wel een mooi dilemma. Ik zou zelf al mijn geheugen verliezen kiezen. Mensen die je trouw zijn blijven wel bij je en je leert toch nieuwe dingen naar maten je verder in de tijd gaat. Zag laatst ook op tv zoon mooi onderwerp erover. Wil dat dan liever dan dat je nooit de kans krijg om een nog mooier moment te creeren(en elke dag hetzelfde is maar saai haha). Met je geheugen kwijt kijk je toch meer uit naar de toekomst denk ik😊.

Ben ook wel benieuwd naar jou verhaal Marijn. Dus als je wil laat dan ook jou antwoord achter van je dilemma en ben ook benieuwd hoe je op zoon dilemma bent gekomen. Dit zijn namelijk niet dingen waar je dagelijks over nadenkt lijkt me😁.

Mace
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 120 reacties
  • 28 november 2024

Ik verlies liever al mijn herinneringen. Ik vind het wel jammer van alle vrienden die ik nu heb dat ik ze dan kwijt raak, maar ik heb teveel vervelende dingen meegemaakt. En dit zou mij de kans geven om andere keuzes te maken bij moeilijke situaties, waardoor ik misschien wel voor mezelf gekozen zou hebben. Er zijn heel veel dingen die ik anders had willen doen 

Marijn Vriens
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Moderator
  • 20 reacties
  • 1 december 2024
Daanchocola schreef:

Dit is een hele moeilijke,maar ook wel een mooi dilemma. Ik zou zelf al mijn geheugen verliezen kiezen. Mensen die je trouw zijn blijven wel bij je en je leert toch nieuwe dingen naar maten je verder in de tijd gaat. Zag laatst ook op tv zoon mooi onderwerp erover. Wil dat dan liever dan dat je nooit de kans krijg om een nog mooier moment te creeren(en elke dag hetzelfde is maar saai haha). Met je geheugen kwijt kijk je toch meer uit naar de toekomst denk ik😊.

Ben ook wel benieuwd naar jou verhaal Marijn. Dus als je wil laat dan ook jou antwoord achter van je dilemma en ben ook benieuwd hoe je op zoon dilemma bent gekomen. Dit zijn namelijk niet dingen waar je dagelijks over nadenkt lijkt me😁.

hee Daan, dankjewel voor je reactie. Ik heb eigenlijk precies hetzelfde als jou zo denk ik er ook over! Ik zat gewoon online naar mooie dilemma’s te zoeken haha

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen