Skip to main content

Gratis brandstof OF Maximaal kunnen rijden| Dilemma Donderdag

• 14 november 2024
  • 7 reacties
  • 43 × bekeken
Gratis brandstof OF Maximaal kunnen rijden| Dilemma Donderdag
Charlotte
Forum|alt.badge.img+8

Hey daar,

Het is weer donderdag, dus je weet wat dat betekent: Dilemma Donderdag! 🚗 Deze week hebben we een dilemma over auto's en we zijn super benieuwd naar jullie meningen. Stel je deze scenario's voor:

Wat zou jij kiezen?

• ⛽ Altijd gratis brandstof, maar je auto kan maximaal 50 km per uur rijden
  • 🚀 Of altijd en overal maximaal kunnen rijden wat jij wil, maar je moet een behoorlijk hoge benzineprijs betalen (denk aan €5,- per liter!)

Een lastige keuze, toch? We kunnen niet wachten om te horen wat jullie zouden doen en waarom! Deel je antwoorden in de reacties hieronder! 💬

Let's start this conversation en kijken wat jullie zouden kiezen. 🚗💨

Stay tuned en blijf awesome! 🌟

Vond je dit bericht interessant?

7 reacties

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 84 reacties
  • 14 november 2024

Overal altijd maximaal kunnen rijden wat ik wil, ik betaal toch al hoge benzine prijzen, dan bespaar ik ten minste op de boetes :D

• 0 reacties
  • 14 november 2024

liever gratis brandstof! overal snel rijden lijkt me toch niet zo handig, steeds boetes vaker ongelukken en het kost weer meer brandstof wat dan dus heel duur is. ik heb overigens nog geen rijbewijs maar zie niet voor me dan ik een enorm talent ben in de auto haha dus misschien sws maar beter dat ik dan rustig rijd

Forum|alt.badge.img+5

Ik zou kiezen voor gratis brandstof, dan maar meer de bus pakken, maar 5 euro de liter vind ik echt te veel.

Forum|alt.badge.img+3

Gratis brandstof. Ik denk liever aan het verkeer dan overal hard te rijden. Ik weet wel hoe t is en anders veel over gehoord dat er mensen of ikzelf wel eens ben of zijn aan gereden

Mace
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 120 reacties
  • 14 november 2024

Gratis brandstof denk ik

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 79 reacties
  • 14 november 2024

Eigenlijk geen van beide maar als het dan toch moet gratis brandstof😆

Maaike2000
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 46 reacties
  • 22 november 2024

Gratis brandstof, want ik rijd liever langzaam dan te snel (dat voelt veiliger)

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen