Skip to main content

opzoek naar mensen die zin hebben in samen in amsterdam uit te gaan

Forum|alt.badge.img+1

Hallo allemaal, 

Ik ben opzoek naar mensen die zin hebben om samen uit te gaan in amsterdam en omstreken. Dit natuurlijk na dat we elkaar online hebben gesproken ben benieuwd naar de reacties 😊

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Floris
Forum|alt.badge.img+14
  • Genius
  • 1 juni 2023

Hallo Bassiee,

Goed dat je dit topic hebt gemaakt. Ik woon zelf in Brabant dus is wel ver van jou vandaan. Succes en hoop dat je iemand vind waarmee je leuke dingen kan doen.

Groetjes Floris

Dylan05
Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 1 juni 2023

Hey, lijkt me leuk om uit te gaan in amsterdam! Woon in almere dus lekker dichtbij

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 1 juni 2023

Ha, lijkt mij ook leuk om uit te gaan in ams. Weet je leuke uitgaansplekken in ams? Woon zelf redelijk in de buurt. Miss kun je een datumprikker aanmaken of via hier afspreken.  

Dylan05
Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 1 juni 2023
Nasim schreef:

Ha, lijkt mij ook leuk om uit te gaan in ams. Weet je leuke uitgaansplekken in ams? Woon zelf redelijk in de buurt. Miss kun je een datumprikker aanmaken of via hier afspreken.  

Leidseplein is leuk

• 8 juli 2023

Hai, uitgaan in Amsterdam?, heb je het dan over stappen of eropuit gaan?, ben ik beide geïnteresseerd, laat maar weten Waarneer.🙂

JordyDM
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 16 juli 2023

Ik kom niet uit de buurt, maar ben niet te beroerd om eens aan te sluiten :) Ben benieuwd of het lukt om wat te organiseren!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen