Skip to main content

Bevrijdingspop 2023

• 17 april 2023
  • 4 reacties
  • 66 × bekeken

Jens
Forum|alt.badge.img+11

Hoi,

Ik ga net als vele ondertussen naar de join-us georganiseerde bevrijdingspop in haarlem, ik baal er alleen wel van dat ik dan 27 euro met de trein kwijt ben.. Is er geen enkele mogelijkheid om goedkoper te reizen, want koningsdag is bijvoorbeeld wel gratis voor mij?

Heeft iemand tips, truucjes of weet ik veel wat?

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Stef.R
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 90 reacties
  • 17 april 2023

Vanuit welke kant kom jij gekeken vanuit Haarlem? Wie weet kun je wel met iemand mee rijden die vanaf de zelfde kant komt!

Jens
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Hero
  • 74 reacties
  • 17 april 2023
Sam.R schreef:

Vanuit welke kant kom jij gekeken vanuit Haarlem? Wie weet kun je wel met iemand mee rijden die vanaf de zelfde kant komt!

Vanuit Den Bosch, met als ik het goed heb een stuk of 2-4 man extra.. Niemand met een auto :)

Rick_97
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 59 reacties
  • 17 april 2023

Als een van jouw medereizigers een NS abonnement heeft (studenten OV telt ook mee) dan kun je gebruik maken van samenreiskorting. Dit is 40% korting in de daluren.

https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-ov-chipkaart/samenreiskorting.html

Jens
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Hero
  • 74 reacties
  • 17 april 2023
Rick_97 schreef:

Als een van jouw medereizigers een NS abonnement heeft (studenten OV telt ook mee) dan kun je gebruik maken van samenreiskorting. Dit is 40% korting in de daluren.

https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-ov-chipkaart/samenreiskorting.html

ja dat is alsnog 27 euro, heb zelf al 40% korting op mijn abbonement :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen