Skip to main content

Afspreken in West-Brabant | Vrienden gezocht

• 29 juli 2022
  • 5 reacties
  • 176 × bekeken

Edward1999
Forum|alt.badge.img+4

Goeieavond,

Zijn er mensen omgeving West-Brabant (verder uit de buurt mag ook, ik heb een rijbewijs)

die het gezellig vinden om binnenkort iets te doen, het hoeft niet groot te zijn (een drankje in de achtertuin met wat muziek aan is ook gezellig) maakt niet uit wat.

We bedenken samen wel iets :-)

Laat een reactie achter, een privébericht mag natuurlijk ook 

Groetjes,

Edward

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 18 reacties
  • 30 juli 2022

Hi Edward,

Dat klinkt als een gezellig plan! Ik woon zelf wat verder weg van Brabant, maar bijvoorbeeld Utrecht is voor mij wel haalbaar...

Manon413
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 25 reacties
  • 8 augustus 2022
Edward1999 schreef:

Goeieavond,

Zijn er mensen omgeving West-Brabant (verder uit de buurt mag ook, ik heb een rijbewijs)

die het gezellig vinden om binnenkort iets te doen, het hoeft niet groot te zijn (een drankje in de achtertuin met wat muziek aan is ook gezellig) maakt niet uit wat.

We bedenken samen wel iets :-)

Laat een reactie achter, een privébericht mag natuurlijk ook 

Groetjes,

Edward

Ja leuk! Ik woon in Eindhoven in een studentenhuis dus mijn achtertuin is helaas niet echt geschikt 😅

Forum|alt.badge.img+1
  • Hero
  • 75 reacties
  • 10 augustus 2022

Wat een goed idee @Edward1999!

Wellicht is het een idee om het op een openbaar ruimte te doen?

Te denken aan de bioscoop in Roosendaal, Bergen op Zoom, Etten-Leur of Pathé in Breda wat meer toegankelijker is voor de mensen buiten West-Brabant.

Rochella
  • 504 reacties
  • 28 augustus 2022

Leuk idee!

Denk dat de tip van @Anwar een goede is om het iets meer '’toegankelijker'’ te maken voor degene buiten West-Brabant die graag mee willen.

Als je nog hulp nodig hebt bij het organiseren van iets dan hoor ik het graag 😊.

Was laatst gaan eten in restaurant de Cockpit bij het vliegveld Bosschenhoofd (Breda Airport haha 😂) is ook wel een leuk tentje maar niet echt centraal 🙈 @Irma heeft mij op dit leuke tentje gewezen! 😊

Nathalie
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-Community Manager
  • 18 reacties
  • 13 september 2022

@Edward1999 Tip om te meeten in Breda: Valkenberg park en T-huis: lekker eten/drinken, muziek. Allemaal in het park en vlakbij het station!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen