Skip to main content

Vrienden maken omgeving Etten-Leur

• 10 juni 2024
  • 6 reacties
  • 198 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Yo mijn naam is Nick (19) en ben opzoek naar jongeren die net als ik opzoek zijn naar nieuwe vrienden. Mijn hobby’s zijn wandelen, gamehal, poolen, bowlen, midgetgolf, darten en terrasjes pakken. Andere leuke activiteiten zijn ook welkom. 

Ben jij net als ik opzoek naar gezelligheid en hou je ervan echt contact te houden die niet bij de eerste de beste keer verwaterd? Stuur me dan nu een bericht!!

Groetjes Nick

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

• 0 reacties
  • 11 juli 2024

Hey Nick, ik wil graag kletsen hoor😄

• 0 reacties
  • 8 augustus 2024

hey nickkkk

Rick_s2004
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+1
  • Niet meer actief
  • 1 reactie
  • 9 augustus 2024

Nee Dankje.

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 13 reacties
  • 7 september 2024

Hey Nick,

Het lijkt me leuk om een keer iets te doen. Ik woon alleen in Houten, onder de rook van Utrecht. Ik hoor graag van je.

Harm
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 73 reacties
  • 7 september 2024

Hallo nick!

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 8 september 2024
Nickjuhh 2005 schreef:

Yo mijn naam is Nick (19) en ben opzoek naar jongeren die net als ik opzoek zijn naar nieuwe vrienden. Mijn hobby’s zijn wandelen, gamehal, poolen, bowlen, midgetgolf, darten en terrasjes pakken. Andere leuke activiteiten zijn ook welkom. 

Ben jij net als ik opzoek naar gezelligheid en hou je ervan echt contact te houden die niet bij de eerste de beste keer verwaterd? Stuur me dan nu een bericht!!

Groetjes Nick

Hey nick hoe gaat ie en heb je ge bericht

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen