Hoi! Ik ben Liam, 26 jaar en ik woon in Culemborg (tussen Den Bosch en Utrecht). Ik hou van dieren, lezen, schrijven, fotografie, tekenen, reizen, skaten, zwemmen, gamen en lekker buiten zijn. Ik ga ook graag naar conventies en evenementen zoals Elfia. Daarnaast heb ik ADHD en maak ik deel uit van de LGBT-community :)
Door nare ervaringen met mensen heb ik me vaak teruggetrokken, waardoor ik nu bijna geen sociaal netwerk heb en me vaak eenzaam voel. Nu mijn moeder ernstig ziek is, besef ik dat ik ook buiten mijn familie mensen nodig heb. Door mijn verleden vind ik het lastig om mensen toe te laten en heb ik wat tijd nodig.
Ik zoek mensen van mijn leeftijd met dezelfde interesses die open-minded zijn en niet snel iets persoonlijk opvatten als ik even niet kan afspreken of wat minder actief chat. Ik waardeer open en eerlijke communicatie en ben op zoek naar langdurige vriendschappen die niet meteen afbreken bij de eerste tegenslag. De ‘lang leve de lol’ vriendschappen heb ik nu wel gehad; ik ben op zoek naar mensen waarop ik kan rekenen als het moeilijk is, en voor wie ik er ook kan zijn als zij het moeilijk hebben.
Als het je leuk lijkt om in contact te komen, kunnen we discords uitwisselen, even chatten en misschien een keer afspreken ^^ Het is dan fijn als je wat informatie mee stuurt over wie je bent en waarom deze post je aanspreekt :)
Misschien tot snel!