Skip to main content

Voorstellen 2.0 Liam 26 omgeving Culemborg

• 23 mei 2024
  • 5 reacties
  • 194 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi! Ik ben Liam, 26 jaar en ik woon in Culemborg (tussen Den Bosch en Utrecht). Ik hou van dieren, lezen, schrijven, fotografie, tekenen, reizen, skaten, zwemmen, gamen en lekker buiten zijn. Ik ga ook graag naar conventies en evenementen zoals Elfia. Daarnaast heb ik ADHD en maak ik deel uit van de LGBT-community :)

Door nare ervaringen met mensen heb ik me vaak teruggetrokken, waardoor ik nu bijna geen sociaal netwerk heb en me vaak eenzaam voel. Nu mijn moeder ernstig ziek is, besef ik dat ik ook buiten mijn familie mensen nodig heb. Door mijn verleden vind ik het lastig om mensen toe te laten en heb ik wat tijd nodig.

Ik zoek mensen van mijn leeftijd met dezelfde interesses die open-minded zijn en niet snel iets persoonlijk opvatten als ik even niet kan afspreken of wat minder actief chat. Ik waardeer open en eerlijke communicatie en ben op zoek naar langdurige vriendschappen die niet meteen afbreken bij de eerste tegenslag. De ‘lang leve de lol’ vriendschappen heb ik nu wel gehad; ik ben op zoek naar mensen waarop ik kan rekenen als het moeilijk is, en voor wie ik er ook kan zijn als zij het moeilijk hebben.

Als het je leuk lijkt om in contact te komen, kunnen we discords uitwisselen, even chatten en misschien een keer afspreken ^^ Het is dan fijn als je wat informatie mee stuurt over wie je bent en waarom deze post je aanspreekt :)

Misschien tot snel!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 856 reacties
  • 24 mei 2024

Ik heb je titel aangepast, zodat deze duidelijker is omschreven. 

Forum|alt.badge.img+3

Hey Liam,

Leuke hobby’s heb je, en wat vervelend dat je verleden zo geweest is. Ik herken mezelf hierin ook wel. Haal uit jou verhaal een hoop overeenkomsten. Stuur me een privéberichtje en leer mij kennen:)

Groetjes Nick 

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 69 reacties
  • 24 mei 2024

Hi Liam,

Ik ben Melissa 22 jaar oud en woon in de buurt van Den Bosch. Ik heb echter 19 jaar in Tiel gewoond. Ik ben opzoek naar vriendschappen inderdaad die langer duren dan eventjes. Ik snap het als iemand even wat minder snel reageert, we hebben het allemaal druk! 

Ja wie ben ik? 
Ik ben een echte dierenvriend, maar ook een sport persoon sinds januari. Graag ben ik met vrienden en spreek ik wat af. Ook speel ik graag de Sims4, graag zou ik meer spellen spelen, maar ik vind andere spellen niet zo leuk als ik alleen speel. Ik ben ook dol op koken en bakken. 

Mocht je eens willen praten mag je mijn discord altijd toevoegen. xMelisje is mijn gebruikersnaam. 

Het lijkt me leuk om contact te hebben! :)

Wie weet tot snel.

Liefs,
Melissa

Forum|alt.badge.img+2

Hoi Liam,

Mijn naam is Ashley ben 27 jaar en ik woon in delft.
Ik lees veel overeenkomsten in jou verhaal. Zelf hou ik veel van lezen, gamen, (mijn obsessie is op dit moment hades), het naaien van kostuums en kleding en ik hou heel veel van dieren.
Zelf ga ik naar conventies zoals animecon en elfia en sinds kort ga ik ook naar castlefest.
Naar welke andere conventies ga jij nog meer?

Mijn discord naam is madhatterxiii, als je zin hebt om te praten kan je me altijd toevoegen.

Het lijkt mij leuk om je te leren kennen.

Groetjes,
Ashley

• 0 reacties
  • 23 juni 2024

Hoi Liam, ik heet Rick ben 27 jaar en kom uit een klein dorpje in Zuidoost Brabant

Ik vind het zelf heel erg lastig om serieuze vriendschappen te behouden, vrienden waar je alles aan kwijt kunt en je niet oordelen erover. 

Mijn hobbies zijn gamen, wandelen ( in de natuur zijn), muziek maken.

Mocht je een keer willen kletsen en elkaar beter leren kennen. Mijn discord naam is Tepelmug

Groetjes Rick

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen