Skip to main content

Ik Laurens 19 jaar, ben opzoek naar nieuwe beste vrienden!

• 9 mei 2024
  • 1 reactie
  • 166 × bekeken

LaurensTB
Forum|alt.badge.img+1

Hoi,

Ik ben Laurens 19 jaar, ik woon in Deventer.
Op Discord ben ik: Nederlandml

Ik ben op zoek naar nieuwe beste vrienden rond mijn leeftijd in de buurt van Deventer met een beetje dezelfde hobby’s/interesses.
In de buurt van Deventer (hoeft niet perse maar is wel het makkelijkst)

Mijn hobby’s/Interesses zijn:
- Videografie
-Fotografie
-Content creatie
-Wandelen
- Verlaten gebouwen bezoeken
-Stuntsteppen (heb ik gedaan, nu niet meer maar wil het weer oppakken)
- En natuurlijk leuke dingen doen met vrienden, maar dan moet ik wel vrienden hebben haha

Een hele lap tekst, met een beetje mijn verhaal en interesses:
Zelf ben ik al een klein tijdje bezig met een youtube kanaal met real life videos, ik wil namelijk van youtube een baan maken, maar omdat ik sinds een jaar van school af ben, is iedereen die ik kende uit elkaar en de enige vrienden die ik nog heb zijn online of heel af en toe nog een klasgenoot of en een kennis van vroeger.

Maar wat ik hiermee wil zeggen is dat ik nu al een tijd zonder vrienden zit, ook omdat ik niet 19 klink en lijk maar wat moet dat uitmaken toch!? en ik zit iedere dag alleen maar thuis achter mijn laptop, als ik dan denk om het huis uit te gaan om even te wandelen, fotografie te doen of een video op te nemen, moet dat in mijn eentje en wordt ik nogal verdrietig en depri en blijf ik toch binnen zitten in plaats van buiten iets doen.

Ik zoek mensen met de zelfde interesses als ik, heel stiekem zoek ik iemand die als beste vrienden samen een youtube kanaal met mij wilt opstarten en leuke videos wilt maken, maar natuurlijk hoeft dat niet, want ik zoek gwn nieuwe beste vrienden die leuke dingen willen doen, waarmee ik iedere week wel is een keer kan afspreken.

Sommige mensen vinden dit fijn om te weten:
Ik doe zelf niet aan alcohol, roken of anderen dingen, maar ik heb er geen problemen mee als jij dat wel doet, maar je moet me er niet mee lastig vallen om het bijvoorbeeld ook te doen (want dat vind ik niet zo leuk).

En ik heb respect voor LGBT+ en natuurlijk ook mensen die anders zijn dan andere.

Interesse in vriendschap? Stuur me gerust een privé bericht, zelfs als je niet echt dezelfde interesses hebt maar wel in vriendschap, gewoon lekker een berichtje sturen!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

FabianV
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 21 reacties
  • 10 mei 2024

Hee Laurens,

Leuk verhaal en leuke hobby's.

Het lijkt me leuk om elkaar te leren kennen.

Groetjes, Fabian

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen