Skip to main content

GroepsChat Autisme whatsapp (Jongens En meiden)

• 22 oktober 2023
  • 4 reacties
  • 601 × bekeken

Remco
Forum|alt.badge.img+4

Hallo allemaal ik ben Remco

Ik lees in steeds meer topics en/of reacties dat er Jongens en meiden hier zijn met autisme. Dit is een fijne herkenning aangezien ik zelf ook autisme heb.

Nu had ik een idee. Ik zou een groepschat willen starten voor Jongens en meiden met autisme. Hierin kunnen we elkaar helpen met dingen, gezellig kletsen en misschien zelfs wel vriendschappen sluiten. Iedereen is welkom.

laat het mij weten en hopelijk kunnen we een leuke whatsapp groep maken! 

!! Let op, dat dit geen officiële groepsapp is van Join Us. Alles wat er in deze groep gestuurd wordt is buiten Join Us om en wij zijn hiervoor niet aansprakelijk.

Dit is een initiatief van een lid. 

Leoiice
Forum|alt.badge.img+8
  • Guru
  • 22 oktober 2023

Disclaimer toegevoegd. 

!! Let op, dat dit geen officiële groepsapp is van Join Us. Alles wat er in deze groep gestuurd wordt is buiten Join Us om en wij zijn hiervoor niet aansprakelijk.

Ik heb ook even de tags gewijzigd, sommige waren onrelevant :)

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 22 oktober 2023
Leoiice schreef:

Ik heb ook even de tags gewijzigd, sommige waren onrelevant :)

Top bedankt.. inderdaad ik was die vergeten weg te halen

Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 23 oktober 2023

Off-topic berichten verwijderd, blijf netjes tegen elkaar.

@Remco je bericht is een copy/paste van onderstaand topic. In het vervolg verwachten we dat je in je eigen woorden een oproep plaatst. Dit is niet netjes tegenover de schrijver van het originele topic.

https://community.join-us.nu/struggles-feelings-151/groepschat-autisme-2454

• 21 juli 2024

Ik zou het leuk vinden om lid te worden. Heb zelf ook autisme

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen