Skip to main content

Hallo!

Forum|alt.badge.img

Hey hoi! Ik ben Matthijs, 23 jaar oud, en ik woon in Friesland.

Ik houd zelf erg van koken en ben bijna dagelijks bezig met het maken van eten, of met het bedenken van nieuwe recepten. 

De reden waarom ik hier een account aan heb gemaakt is omdat ik mij af en toe best eenzaam voel, dit ervaar ik al best lang sinds mijn tienerjaren. 

Ik kan zelf enorm enthousiast zijn over een boel dingen, en geef dan ook meer dan honderd procent. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 53 reacties
  • 9 juni 2022

Hey Matthijs,

Welkom op de community. Omdat je zo van koken houd is het mischien leuk om te weten dat er een kook club op de community is.

Wat voor dingen vind je het leukste om te komen?

Groeten, Henk

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 9 juni 2022
henkdb4 schreef:

Hey Matthijs,

Welkom op de community. Omdat je zo van koken houd is het mischien leuk om te weten dat er een kook club op de community is.

Groeten, Henk

Vooral het maken van pasta's, sauzen, soepen, en alles wat met verschillende kruiden te maken heeft!

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 9 juni 2022
Mattie schreef:
henkdb4 schreef:

Hey Matthijs,

Groeten, Henk

Vooral het maken van pasta's, sauzen, soepen, en alles wat met verschillende kruiden te maken heeft!

Ik ben zeer benieuwd na de recepten:) je mag ze altijd ik de kook groep delen 

Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 53 reacties
  • 9 juni 2022
Nick schreef:
Mattie schreef:
henkdb4 schreef:

Hey Matthijs,

Groeten, Henk

Ik ben zeer benieuwd na de recepten:) je mag ze altijd ik de kook groep delen 

Ja, klinkt inderdaad erg lekker, ik ben ook benieuwd.

Denise27
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 51 reacties
  • 10 juni 2022
Mattie schreef:

Ik houd zelf erg van koken en ben bijna dagelijks bezig met het maken van eten, of met het bedenken van nieuwe recepten. 

De reden waarom ik hier een account aan heb gemaakt is omdat ik mij af en toe best eenzaam voel, dit ervaar ik al best lang sinds mijn tienerjaren. 

Ik kan zelf enorm enthousiast zijn over een boel dingen, en geef dan ook meer dan honderd procent. 

Hey mede fries,

Leuk dat je jezelf hebt aangemeld! Welkom. Wat is je favoriete recept om te maken?

Ik snap wat je bedoeld en heb dit zelf ook meegemaakt. Ik herken mezelf ook wel in het enthousiaste. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 24 reacties
  • 11 juni 2022

Welkom Matthijs, 

Wat leuk om te lezen dat jij ook uit Friesland komt! Ik snap hoe dat voelt eenzaam zijn en dat zorgt er ook voor dat je minder zin krijgt in dingen doen. Het lijkt me leuk om een praatje te maken en kom graag in contact met je. :)

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 11 juni 2022
Denise27 schreef:
Mattie schreef:

Hey mede fries,

Leuk dat je jezelf hebt aangemeld! Welkom. Wat is je favoriete recept om te maken?

Ik snap wat je bedoeld en heb dit zelf ook meegemaakt. Ik herken mezelf ook wel in het enthousiaste. 

Waarschijnlijk mijn eigen recept voor gele curry. Ik marineer van tevoren wat kippendijen in mijn eigen marinade. Er zitten allemaal groentes doorheen en met kruiden kan ik ook wel overweg!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen