Skip to main content

Even voorstellen! :)

• 25 februari 2022
  • 7 reacties
  • 294 × bekeken

LisaEmma_
Forum|alt.badge.img

Hi allemaal! 
Mijn naam is Lisa, ik ben 25 jaar oud en woon in omgeving Hilversum. 

Momenteel werk ik als bakker, dit vind ik super om te doen, maar stiekem wil ik al jaren schrijfster worden, moet alleen nog even moed ergens vandaan halen om hier ook daadwerkelijk echt mee te beginnen. 

In mijn vrije tijd ben ik veel bezig met tekenen, schilderen, lezen en fotografie. Ook vind ik gamen hartstikke leuk, ben groot fan van Among Us, dus mocht iemand samen een potje willen spelen dan hoor ik dat graag! :)

De reden dat ik een account heb aangemaakt is omdat ik me snel eenzaam voel, door dat ik erg druk ben met mijn mentale gezondheid herstellen ben ik best veel vriendschappen kwijtgeraakt, en dit vind ik heel jammer. 

Hopelijk vind ik hier wat like minded mensen, waar ik gezellig mee kan praten. 

Liefs, 

Lisa 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

missrenate
Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • 36 reacties
  • 25 februari 2022

Hey Emma, 

Leuk dat je je hebt aangemeld bij deze community! 

Ik herkende mezelf in je berichtje! Ik wil ook heel graag schrijfster worden, wat voor boeken/genres zou je willen schrijven? 

Ik ben voor de rest ook erg creatief, al heb ik het de laatste tijd een beetje laten verslonzen, maar ik heb heel wat jaartjes eindeloos geschilderd en gefotografeerd haha. En ik ben ook dol op lezen, wat voor boeken lees jij? 

Heel naar om te horen dat je vriendschappen bent verloren door mentale problemen. Ik heb hier in het verleden ook te maken mee gehad en dat is erg pijnlijk, vooral omdat het al zo zwaar is om te moeten dealen met dat het niet goed gaat. Ik kan me voorstellen dat je je daardoor eenzaam voelt en goed dat je de stap zet om nieuwe contacten op te doen! Als je er ooit over wilt praten of gewoon gezellig wilt kletsen kun je me altijd een privé berichtje sturen :) 

• 0 reacties
  • 26 februari 2022

Hoi Lisa.

Ik ben helaas ook vriendschappen kwijt geraakt door mentale problemen. Dus daar herken ik mij wel in. Is erg vervelend, veel mensen weten helaas niet goed hoe ze ermee om moeten gaan heb ik ervaren.

Ik vind creatief bezig zijn ook erg leuk en ook lees ik graag. 

Je mag mij een privé bericht sturen als je dat wilt.

kyrlo
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 60 reacties
  • 26 februari 2022

Heyy Emma leuk dat je je hebt aangemeld 

en heel leuk dat er nog een bakker hier is haha

en wat fotografeer je zo al als ik vragen mag zelf is is fotograferen ook een hobby van mij 

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 27 februari 2022

Welkom bij de community:) 

voor een spelletje Among us of een gezellige chat ben ik altijd wel in :) 

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 69 reacties
  • 28 februari 2022

Hi Lisa,

ik heb al wel is met je gepraat in Discord! Maar nu zie ik je voorstel bericht. En wauw ik herken me best wel in jou! Ik game zelf ook en bak als hobby ook veel! (Jij voor je werk, maar dat maakt niet uit 😜) 

wat voor games doe je nog meer? En vind je reizen leuk?

Rochella
  • 504 reacties
  • 6 maart 2022

Welkom Lisa!
Leuk dat je jezelf voorstelt! :blush:

Waarover zou je graag willen schrijven? Het is soms lastig om de juiste motivatie te vinden om te beginnen hé, wat doe jij om die motivatie te krijgen?

Wat teken/schilder je graag? En als je het leuk vind; zou je misschien een van jou creaties met ons willen delen? :blush: Ik ben wel erg benieuwd!

Heel goed van jou dat je je focus hebt gelegd op het herstellen van jouw mentale gezondheid, goed ook dat je stappen hebt ondernomen en hier op de community bent terecht gekomen!

Het lijkt mij leuk om je beter te leren kennen! :blush:

Sharon
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 122 reacties
  • 6 maart 2022

Hey Lisa, 

Wat vervelend om te horen dat je tijdens die moeilijke periode wat mensen bent verloren. Super fijn dat je de community hebt gevonden! Ik hoop dat je hier al wat leuke mensen hebt ontmoet.

Ik weet als geen ander hoe het is om mensen te verliezen wanneer je het moeilijk hebt. je leert zo wel wie je echte vrienden zijn zullen we dan maar zeggen. 

Wat gaaf dat je bakker bent! Ik wilde een paar jaar geleden ook heeel graag bakker worden, had bijna m’n opleiding gestopt om bakker te worden. Leuk dat jij dat bent! En daarnaast ook nog heel creatief. Kunnen we je verhalen ergens lezen?

welkom op de community! Als je ooit wilt praten mag je een berichtje sturen. Mijn voorstel rondje lees je hier: 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen